Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آخرین روزهای پایانی سال برگزار شد

آخرین نشست مدیران دستگاه های اجرایی ابرکوه در سال 94 + تصویر


آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه، در سال 94 با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار یزد و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، آخرین جلسه شورای اداری سال 94 با حضور محمد رجبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.


سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در ابتدای این نشست به بیان مختصری از اهم فعالیت های دستگاه های اجرایی و همچنین فرمانداری در سال 94 پرداخت و همچنین نوید بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی مهردشت، درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی و بخش در حال احداث بیمارستان خاتم الانبیاء را طی یک سال و نیم آینده به مردم داد.


در ادامه رجبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان یزد اظهار کرد: اگر روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه کمرنگ شود، بدون شک کشور آسیب پذیر خواهد شد؛ به همین منظور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنا نمودن نسل جدید با دفاع مقدس اقداماتی از جمله برگزاری اردوی راهیان نور، برپای یادواره شهدا و ... برگزار می شود.


رجبی افزود: در همین راستا یکی از اقدامات مهم و سازنده این است که بتوانیم آثار باقی مانده از جنگ را در بخش نرم افزاری که همان گردآوری خاطرات و صحبت های رزمندگان، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران می باشد را به صورت تاریخ شفاهی حفظ کرد.


وی تصریح کرد: اجرای طرح السابقون در استان یزد نیازمند همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و مسئولین است تا به یاری خداوند بتوانیم در مدت حداکثر 4 سال آینده کلیه اطلاعات مربوط به رزمندگان را جمع آوری کرده و آن را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس حفظ نماییم.


گفتنی است در خاتمه آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه در سال 94، از کلیه مدیران دستگاه های اجرایی و خبرنگاران با اهداء هدایایی تجلیل شد.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد