Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه:

امنیت و عزت کشور در پرتو جانبازی و رشادت های ایثارگران است


رییس بنیادشهید وامور ایثارگران ابرکوه گفت: جانبازان عزیز که با جانشان مایه عزت وامنیت کشورمان شدند مایه اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان شده اند.

به گزارش سرو ابرکوه، مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه، بمناسبت سالروز ولادت بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز درحاشیه دیدار تعدادی ازجانبازان هشت سال دفاع مقدس به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: جانبازان با تاسی از علمدار کربلا قمر بنی هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس جان خود را در راه دفاع از میهن و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بابیان اینکه باید قدردان این عزیزان باشیم افزود: در پرتو مجاهدت شهدا و جانبازان روز به روز بر اقتدار و عزت میهن اسلامیمان درجهان افزوده شده است.

این مسئول ادامه داد: افتخار ملت ایران و جانبازان این است که در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری مجاهد و جانباز در راه اسلام و انقلاب قرار داشته و آنان را هدایت می کند.

رییس بنیادشهید وامور ایثارگران ابرکوه تصریح کرد: جانبازان و شهدای والامقام نماد ایثار و از خود گذشتگی دوران دفاع مقدس و انقلاب هستند و تکریم آنان تکریم از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و ارزش های انقلاب است.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را افتخاری ارزشمند دانست و افزود: امنیت، آرامش موجود حاصل جان فشانی شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس وانقلاب است.

کریمی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال یاد آور شد: جانبازان و ایثارگران برای تحقق اقتصاد مقاومتی بویژه درحوزه ترویج فرهنگ اقتصاد نقش تاثیر گذاری درجامعه دارند.

کریمی خاطرنشان کرد: این عزیزان می توانند با راهکارهای مناسب در زمینه های تحقق شعار امسال مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی را آگاه کنند.

گفتنی است ابرکوه بیش از 570 جانباز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است. 

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد