Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی؛

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و استاندار یزد از غرفه ابرکوه در نمایشگاه بین المللی گردشگری+ عکس


عصر امروز مسئولین کشوری و استانی از غرفه فعال ابرکوه، در نمایشگاه بین المللی گردشگری دیدن کردند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 بهمن ماه در تهران برگزار شد و فعالین حوزه گردشگری و میراث فرهنگی ابرکوه، با برپایی غرفه ای ویژه شهرستان در این نمایشگاه شرکت کردند.

مجاهد کرباسی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابرکوه، عصر امروز در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : از آنجا که حضور در این نمایشگاه سال گذشته بازخورد مثبت و قابل توجهی داشت، که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشتری شد، امسال نیز ابرکوه برای دومین سال پیاپی شرکت کرد.

کرباسی افزود : ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ابرکوه، قابلیت مطرح شدن در سطح ملی و جهانی را دارد، لذا حضور در چنین نمایشگاه هایی برای پیدا کردن جایگاه اصلی این شهرستان لازم و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد : همراه با ابرکوه، فعالین حوزه گردشگری از شهرستان های بافق، تفت، مهریز و اردکان نیز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور داشتند.

کرباسی در پایان ضمن تشکر از فرمانداری، بخشداری مرکزی، مسئول انجمن سرو نگین بی همتای کویر و فعالان حوزه گردشگری، گفت : لحظاتی پیش دکتر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، محمد علی طالبی استاندار یزد، مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان  و معاون سرمایه گذاری وی و برخی دیگر مسئولین کشوری و استانی از غرفه ابرکوه بازدید کردند.

وی، در پایان از سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به شهرستان ابرکوه، در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد