Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

توسط جمعیت هلال احمر ابرکوه برگزار شد؛

بیست و ششمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر


بیست و ششمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی در ابرکوه با نام رفاقت مهر 1393 با حضور 79 نفر از اعضای شاخه های مختلف جوانان برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، بیست و ششمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی با عنوان رفاقت مهر برگزار شد که با حضور 79 نفر از اعضای شاخه های مختلف جوانان (دانشجوئی، روستائی و ازاد) جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه همراه بود. شرکت کنندگان دررشته های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، کمک های اولیه، چادرزنی و حمل مصدوم با هم به رقابت پرداختند.
خلیل اکرمی اسدآبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در این رابطه اظهار داشت: این دوره از مسابقات با موضوع جوانان، رفاقت مهر و توسعه فرهنگ بشر دوستی انجام شد که هدف نهائی آن ارتقای توانمندی های علمی و امدادی اعضا برای ارائه خدمات بیشتر می باشد. مسابقات مهر یکی از برنامه های متنوع، جذاب، موثر و نشاط آوری است که بسیاری از اعضا، بخشی از قابلیت ها و مهارت ها را از این طریق کسب می نمایند.
اکرمی با بیان اینکه این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می گردد گفت: در مرحله شهرستانی سه عضو یا سه تیم برتر در هر رشته که بهترین امتیازات را کسب نموده باشند (بدون در نظر گرفتن مقام ها یا ولد و موسوم) به عنوان اعضا یا تیم های برتر انتخاب، معرفی و از آنان تقدیر بعمل می آید. فرد یا تیمی که بالاترین امتیاز در هر یک از رشته های مرحله شهرستانی مسابقات را کسب کرده باشند به مرحله استانی معرفی خواهند شد.
وی پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد، کار دسته جمعی و داوطلبانه، پرورش روحیه مشارکت جوئی، مسئولیت پذیری، تعامل و همدلی در بین اعضا بهره گیری از شیوه های غیر مستقیم و تجربه های سازنده برای انتقال مفاهیم، تاکید بر اصل آموزش قبل و بعد از اجرای مسابقه و توجه به این اصل که مسابقه یک وسیله است نه هدف را از کارکردهای مثبت بیست و ششمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی دانست.
شایان ذکر است که23 نفر از اعضای هلال احمر ابرکوه در 6 رشته جهت شرکت در مرحله بعدی انتخاب و معرفی شدند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد