Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد:

تحولات اخیر جهان اسلام نشانه ترویج و گسترش تفکر بسیجی/فرماندار ابرکوه: کشورهای قدرتمند جهان بدون ایران نمی توانند بر معضلات فائق آیند


عصر امروز مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در جلسه مجمع بسیچ شهرستان گفت: آنچه امروز در عراق، سوریه، لبنان و یمن می گذرد، ترویج تفکر بسیجی در عرصه های جهانی است که از ایران اسلامی آغاز شده است.

به گزارش سروابرکوه، عصر امروز مجمع بسیج شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، مسئولین ادارت و اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

در این جلسه محمود سعیدی دبیر این مجمع آغاز کار این مجموعه را از 2 سال پیش اعلام کرد و اظهار داشت: ایجاد وحدت و هم افزایی فکری، پایش محیطی شهرستان از تهدیدات، کمک به کارآمدسازی نظام از طریق حمایت از مسئولین کشور با حضور صاحب نظران بومی از مهمترین اهداف مجمع بسیج شهرستان ها می باشد.

وی در ادامه 10 کارگروه این مجمع را معرفی کرده و در خصوص جلسات هفتگی و ماهانه این کارگروه ها توضیحاتی بیان داشت.

تحولات اخیر جهان اسلام نشانه ترویج و گسترش تفکر بسیجی

دشتی مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد، با بیان سابقه تاریخی ابرکوه و تجلیل از افتخارات علمی، ادبی و هنری شهرستان گفت: آنچه امروز در عراق، سوریه، لبنان و یمن می گذرد، ترویج تفکر بسیجی در عرصه های جهانی است که از ایران اسلامی آغاز شده است.

وی به اهداف مرکز راهبردی اشاره کرد و بیان داشت: عمق بخشی به بسیج به عنوان میراث بزرگ امام راحل(ره)، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله) و تقویت نظام و دولت در پیشبرد اهداف در همه عرصه ها، سه هدف عمده مرکز راهبردی سپاه می باشد.

این مقام مسئول افزود: مجمع بسیج شهرستان ابرکوه، کار خود را با محوریت این اهداف در ابرکوه آغاز کرده و حضور افراد اندیشمند و صاحب نظر در این مجمع، همراه با ارائه ایده های نو در تمامی عرصه ها، از مهمترین رویکرد این مجمع است که به جدیت آن را پیگیری می کند.

دشتی با اشاره به تحولات بزرگی که امروزه در جهان اسلام شاهد آن هستیم تصریح کرد: مطالبات بزرگی در جهان اسلام بوجود آمده است، راهپیمایی 20 میلیونی مردم در اربعین که گرد نگین عاشورایی بدون سازماندهی صورت گرفت، نشان داد که مردم ظرفیت حضور در عرصه های پرخطر و تهدید را دارند و این همه ریشه در ایران اسلامی دارد.

کشورهای قدرتمند جهان بدن ایران نمی توانند بر معضلات فائق آیند

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه که مهمان ویژه این برنامه بود، در سخنانی با بیان لزوم حضوربسیج در تمامی عرصه ها گفت: امروز شاهد این هستیم که مجموع کشورهای قدرتمند جهان بر سر یک میز برای مذاکره با ایران اسلامی می نشینند.

وی افزود: چرا که به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور ایران در عرصه جهانی نمی توانند بر معضلات جهانی فائق آیند و این همه ثمره در اعتماد ایرانیان به قدرت علمی درون خود است.

رسولی در ادامه جهت تسریع در اجرا شدن نتایج کارگروه های مختلف مجمع بسیج شهرستان، آمادگی خود را اعلام داشت.

گفتنی است آقایان ناصر فلاح زاده دبیر کارگروه خاص و حجت الاسلام روح الله روانشاد دبیر کارگروه تربیتی اخلاقی گزارش مختصری از فعالیت های خود ارائه دادند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد