Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای حاضر در راهپیمایی 13 آبان:

حضور مردم در 13 آبان، به یک سنت تبدیل شده مثل سنت سال نو...


طیبه مردانی که در راهپیمایی حضور داشت، گفت: حضور مردم به یک سنت تبدیل شده مثل سنت سال نو... مرگ بر تمامی دشمنانی که فکر می کنند فقط با سلطه گری به برتری ها می رسند.

سروابرکوه؛

امروز ابرکوه و میدان امام حسینش، شاهد حضور مردمی بود که برای حضور در صحنه های مبارزه با استکبار ستیزی همچون گذشته با بصیرتی افزون حاضر شدند و فریاد مرگ بر آمریکا را در فضا پراکنده کردند و این یعنی "هیهات منه الذله"

سلام بر این مردم

سلام بر این همه حماسه

سلام بر حضور

حضور با بصیرت

خبرنگار سروابرکوه، مدهوش از این همه حضور با بصیرت در راهپیمایی 13 آبان ابرکوه، به سراغ جوانانی رفت که نه جنگ 8 ساله را دیده اند، نه امام(ره) و فقط از همه اینها یک رهبر را همچون حسین(ع) لبیک گو شده اند.

.

IMG_0869.

فاطمه پور رمضانی پور دانش آموز عزیز ما در کلاس سوم راهنمایی از علت حضورش در راهپیمایی می گوید: آمده ام تا بگویم من هم هستم... مانند رزمندگانی که در جنگ بودند... مانند دختران امام حسین(ع) که در کربلا بودند... من هستم و تا آخریم لحظه می مانم تا از آرمان رهبرم دفاع کنم.

.

1.

محمدرضا فتاحی، جوان مدرسه راهنمایی نمونه ابن سینا، شاداب و خوشحال از حضورش می گوید: آمریکا دشمن همیشگی ما مردم ایران است. من با درس خواندن خود اجازه دخالت دشمنان را نخواهم داد.

.

IMG_0863.

زهرا کریمی پنجم ابتدایی است. پرچم ایران را بر صورت خود ترسیم کرده است و می گوید: مرگ بر آمریکا را همیشه می گویم...

.

2

.

سید علیرضا مردانی دانش آموز دیگری است که از حضورش می گوید: من خیلی خوشحالم که دانش آموزان در جامعه ما اینقدر مهم هستند، من به این مساله افتخار می کنم.

.

IMG_0882.

یاسمن حیدری سوم راهنمایی مدرسه نیکوبخت است، او نیز با خوشحالی به خبرنگار ما گفت: عکس مرا حتما در سایت بزنید تا دشمنان حضور مرا ببینند... و بعد فریاد زد: مرگ بر آمریکا...

.

2.

طیبه مردانی دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای دانشکده پیراپزشکی است ، از حضور معنی دارش معلوم بود که فردی بسیار منطقی است. او در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: 13 آبان روزی برای ابراز انزجار مردم ایران از سیاست‌های آمریکا در همه سال‌های گذشته است، حضور مردم به یک سنت تبدیل شده مثل سنت سال نو... مرگ بر تمامی دشمنانی که فکر می کنند فقط با سلطه گری به برتری ها می رسند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد