Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس مرکز رشد و فناوری ابرکوه مطرح کرد

ضرورت استفاده واحدهای تولیدی ابرکوه از مواد اولیه و آزمایشگاهی تولیدی شهرستان


رئیس مرکز رشد و فناوری ابرکوه گفت : شرکت‌ها و واحدهای تولیدی ابرکوه جهت توسعه شهرستان، مواد اولیه و آزمایشگاهی موردنیاز خود را از محصولات تولیدی موجود در شهرستان، تأمین کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ نشست «شهر و توسعه» با حضور ده نفر از نخبگان ابرکوهی دانشجوی دوره دکترا، به پیشنهاد مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس علی‌اصغر قیومی مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری ابرکوه، اظهار کرد : هدف از برگزاری این جلسه، کمک به گفتمان سازی و بسترسازی برای گفتگو، تعامل، تفاهم و هم‌افزایی بین کارمندان، کارشناسان، نخبگان و مسئولان در راستای شتاب بخشی به روند توسعه ابرکوه است.

قیومی، توسعه مراکز تحقیقاتی در دانشگاه‌ها، محور قرار گرفتن سند توسعه در فعالیت‌های اجرایی مدیران، جلوگیری از آسیب‌رسانی به محیط‌زیست به بهانه توسعه، فرصت سازی برای اشتغال نخبگان جوان، توجه به‌سلامت جسم و جان آحاد جامعه، استفاده از فناوری، از ضرورت‌های لازم جهت توسعه شهرستان عنوان کرد.

وی تأکید کرد : اقتصاد دانش‌بنیان و تولید محصولات باارزش افزوده، مستمر بودن ارتباط نخبگان و کارشناسان با مدیران محلی، توجه به آموزش‌های لازم جهت بسترسازی، تأمین مواد اولیه و آزمایشگاهی موردنیاز شرکت‌های تولیدی ابرکوه در شهرستان، تأسیس مدارس طبیعت (مدارسی که با محتواهای شناسایی آب، خاک، حیوانات و طبیعت، دانش آموزان را خلاق و پرسشگر می‌کند) در ابرکوه، ارزهای دیجیتال و... که فرصت‌هایی برای کسب‌وکارها ایجاد می کنند، از دیگر ضرورت های توسعه شهرستان است.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در ادامه جلسه‌ای که 3 ساعت به طول انجامید، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز رشد و فناوری ابرکوه، گفت : کارشناسان خبره و نخبگان شهرستان، سرمایه‌های اجتماعی ابرکوه هستند که نقشی برجسته در مسیر توسعه و آبادانی شهرستان دارند.
کاظمی نسب در پایان خواستار استمرار چنین جلساتی در زمینه‌های تخصصی شهرستان شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد