Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حواشی پررنگ تر از متن نشست خبری معاون عمرانی استاندار یزد

هرچه من گفتم منتشرکنید، نه آنچه خودتان می خواهید!


صبح امروز نشست خبری معاون عمرانی استاندار یزد با محوریت تسهیلات نوروزی با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید موحدین استانداری در حالی برگزار شد که حواشی آن پر رنگ تر از متن بود.

DSC_0543.JPG.

به گزارش سروابرکوه، حاشیه نگاری خبرنگار یزد آوا از نشست خبری معاون عمرانی استاندار یزد.....

* نشست خبری معاون عمرانی استاندار یزد صبح امروز راس ساعت ۹ با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.

* با توجه به اهمیت موضوع تسهیلات نوروزی و همچنین وظیفه شناسی اصحاب رسانه یزد این نشست با حضور اکثر نمایندگان خبرگزاری ها، روزنامه ها، مجلات، سایت های خبری همراه بود.

* مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد، نماینده آموزش و پروش و مدیرکل روابط عمومی استانداری در این نشست معاون عمرانی استاندار را همراهی می کردند.

* سید محمد رضا سید حسینی در ابتدای سخن خود با صدای خش دار بابت سرماخوردگیش از حضار معذرت خواهی کرد.

* بعد از سخنان «حسینی» نوبت به خبرنگاران رسید که در ابتدای امر یکی از پیشکسوتان رسانه یزد سفره دل خود را گشود و با ایراد برخی از مشکلات در خصوص بافت تاریخی یزد، باب نقد را به سمت معاون استاندار باز کرد.

* وقتی سخن این پیشکسوت عرصه رسانه یزد به نقد کشیده شد مدیر کل روابط عمومی استانداری صحبت وی را ناتمام گذاشت و بر پرسیدن سؤالات در رابطه با این نشست تأکید کرد تا حق دیگران ضایع نشود.

* در ادامه نشست اصحاب رسانه هر یک سؤالات خود را پرسیدند و گاهی هم نقدی بر اوضاع و احوال جامعه و مسئولین داشتند که گویا این بحث و نقد خبرنگاران زیاد به مزاج مسئولین خوش نیامد تا جایی که معاون عمرانی استاندار در جواب به یکی دیگر از پیشکسوتان رسانه یزد در خصوص اینکه «در خبرگزاری ها نرخ هتل ها بین ۸۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ تومان ارزیابی شده است، این نرخ در استان یزد چگونه است؟» حسینی با کمال تعجب جواب دیگر گونه داد که شاید شایسته خبرنگار پیشکسوت نبود به طوری که پاسخ داد« مگر شما در یزد ساکن نیستید؟ چکار به نرخ هتل در یزد دارید؟» .

* پاسخ معاون استاندار بی جواب نماند و موجب دل آزاری خبرنگار شد تا حدی که لحن صحبت دو طرف را تحت تأثیر قرار داد.

* با کمال تعجب برای نخستین بار،معاون عمرانی استاندار دولت تدبیر و امید در پایان نشست گفت:«هرچه من گفتم منتشر کنید، نه آنچه خودتان می خواهید؟!» که برخی از خبرنگاران گفته وی را توهین تلقی کرده و اظهار تأسف می کردند اما مدیر کل روابط عمومی استانداری این گفته آقای معاون را اصلاح و بر رعایت امانت داری اصحاب رسانه تأکید کرد.

* اظهار ناراحتی و نارضایتی اکثر اصحاب رسانه از این نشست خود حرف هایی برای گفتن داشت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد