ID : 38943649
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس:

احداث کلینیک درمانی شهرستان خاتم پیگیری می‌شود


صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس از پیگیری جهت راه‌اندازی کلینیک درمانی مهریز و شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش طنین خاتم، محمد رضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته درمان سازمان تأمین اجتماعی شهرستان مهریز، گفت: اعتبار مورد نیاز این مراکز درمانی پس از تصویب در هیئت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی به بودجه ۱۴۰۰ افزوده می‌شود و در خصوص درمانگاه مهریز مقرر شده که قبل از پایان سال خاک‌برداری آن آغاز گردد.

وی اظهار داشت: ایجاد تأمین اجتماعی در شهرستان خاتم مشروط به تائید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد که پیگیر هستیم تا این مورد نیز انجام گردد و مصوبات کمیته درمان باید به تائید هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برسد که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری‌ها برای رفع مشکلات درمانی با همکاری سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتخابیه مهریز خبر داد و افزود: متأسفانه مردم شهرستان‌های خاتم و بهاباد با وجود پرداخت هزینه‌های بیمه، فاقد درمانگاه تأمین اجتماعی می‌باشند که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل با همکاری مسئولین ذیربط برطرف گردد.

صباغیان اضافه کرد: سقف بیمه شدگان تأمین اجتماعی در هر شهرستان باید حداقل ۲۰ هزار نفر باشد که شهرستان‌های بهاباد و خاتم هنوز به این سقف نرسیده‌اند امیدواریم محرومیت منطقه و فاصله زیاد از مرکز استان ازجمله مواردی باشد که موردتوجه سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته و مشکل این دو شهرستان نیز حل گردد.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.