Asset Publisher Asset Publisher

Return to Full Page

افتتاح سالن های ورزشی صالحین ویژه بسیجیان در شهرستان خاتم+تصاویر

افتتاح سالن های ورزشی صالحین ویژه بسیجیان در شهرستان خاتم+تصاویر



به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طنین خاتم ، همزمان با سومین روز از هفته بسیج دو سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و زیربنای 336 مترمربع  و اعتباری بالغ بر 105 میلیون تومان در شهرستان خاتم جهت استفاده بسیجیان حلقه های صالحین ، پایگاه ها و حوزه های مقاومت افتتاح شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش کرد و گفت:  یکی از لازمه های ورزش وجود فضا و امکانات ورزشی می باشد که متاسفانه شهرستان خاتم از لحاظ سالن و امکانات ورزشی از شهرستان های دیگر عقب تر می باشد.

 

"محمد رضا عطائی" در ادامه سخنان خود اشاره ای نیز به کمبود امکانات ورزشی در شهرستان خاتم کرد و بر تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورزش جوانان و نوجوانان و ساختن یک جامعه پویا و پرتحرک تاکید نمود.

 

وی همچنین در پایان ضمن ارائه گزارشی از سالن های ورزشی صالحین که در حال احداث و تکمیل شدن است از خیرین ، ارگان ها و نهادهای دولتی بویژه شهرداری شهر هرات ، اداره برق و آب و فاضلاب روستایی که در واگذاری زمین و ساخت مجموعه های ورزشی همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

لازم به ذکر است: اجرای حرکات نمایشی توسط بسیجیان رزمی کار از دیگر برنامه این افتتاحیه بود.

 

8 

 

IMG_4346

 

 

IMG_4361

 

 

IMG_4369

 

 

IMG_4372

 

 

IMG_4374

    IMG_4380     IMG_4393     IMG_4395     IMG_4399     IMG_4407     IMG_4408   IMG_4412