ID : 34083464
رئیس جمعیت هلال احمر خاتم خبر داد

بیش از 17 هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر شهرستان خاتم برخوردار شدند


رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: با اجرای طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر خاتم در تعطیلات نوروزی بیش از 17 هزار رو سیصد هفتاد و چهار هزار مسافر و گردشگر از خدمات برخوردار شدند.

رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم اظهار داشت: با اجرای طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر خاتم در تعطیلات نوروزی بیش از 17 هزار رو سیصد هفتاد و چهار هزار مسافر و گردشگر از خدمات برخوردار شدند.

مجتبی عشایری گفت: هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۸ اسفندماه سال گذشته در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر آغاز شد که در شهرستان خاتم 135 نفر از جوانان عضو، با برپایی دو پست ثابت و سیار در اجرای آن مشارکت کردند.

عشایری افزود:در اجرای این طرح 10 هزار و 795 نقشه و بروشور میان مسافران نوروزی توزیع شد.

وی از پیوستن 3790 نفر به کمپین ملی «نه به تصادفات» در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سومین سال اجرای این کمپین شاهد استقبال بی نظیر و تأثیرگذار این پویش ملی در سال جدید بودیم..

رئیس جمعیت هلال احمر خاتم یادآورشد: در اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت در ایستگاه کودک ، تعداد 322 نفر کودک در فضای دوستدار کودک، 646مسافر در خیمه های نماز و 274 نفر در زمینه کنترل فشار خون خدمت رسانی شد.

عشایری خاطر نشان کرد: طرح امداد  ونجات  نوروز نیز  از تاریخ 25/12/96 شروع و تا تاریخ 15/12/97 ادامه داشت و دو پایگاه امداد ونجات جاده ای مسجد ابوالفضل مروست و مسجد ابوالفضل چاهک به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافرین و پوشش حوادث جاده ای را بر عهده داشتند.

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.