ID : 38624995

دهیاری چاهک به بخش تبدیل شد


پس از پیگیری‌های صورت گرفته، در تاریخ 11 آبان ماه امسال دهستان چاهک واقع در شهرستان خاتم به بخش تبدیل شد.

به گزارش طنین خاتم، بخش چاهک که از خواسته‌های اولیه شورای اسلامی و دهیار چاهک بود با هماهنگی محمدرضا صباغیان نماینده مردم خاتم، مهریز، ابرکوه، بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی و دعوت ایشان از مدیرکل تقسیمات وزارت کشور به چاهک حدود ۳ سال پیش کلید خورد.

پس از آن با حضور جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری بازدید میدانی از چاهک صورت گرفت و طرح جامع ۲۰ صفحه‌ای آن اعم از جمعیت، موقعیت جغرافیایی ... و نیازسنجی کلی با امضا اعضای شورای اسلامی و دهیار، میربهبودی معاون سیاسی وقت فرمانداری خاتم به استانداری ارسال و ضمن تائید طالبی استاندار یزد به وزارت کشور ارسال سد.

بعد از ماه‌ها بررسی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور و جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری ضمن موافقت با بخش شدن چاهک آن را طی یک نامه به هیات دولت جهت بررسی و تصویب نهایی ارسال شد.

بعد از یک سال کارشناسی در کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هیات دولت و بازبینی طرح‌های ارسالی از سوی وزارت کشور در تاریخ 11 آبان ماه 99 با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی و دهیار چاهک، صباغیان نماینده شهرستان خاتم در مجلس شورای اسلامی، میربهبودی فرماندار خاتم مهندس میربهبودی و تاج‌آبادی بخشدار خاتم با جلسات ۳ ساله کلیه این عزیزان در تهران و محل وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی این زحمات به نتیجه نشست و بخش چاهک رسماً به تصویب نهایی هیات محترم دولت رسید.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.