ID : 27545676

برگزاری جلسه اعضای مجمع «هم اندیشان رشد یکپارچه و زیربنایی» مهریز


جلسه اعضای مجمع «هم اندیشان رشد یکپارچه و زیر بنایی مهریز» با حضور معاون فرماندار و تعدادی از فرهیختگان حوزه های مختلف فرهنگی ، علمی و اجتماعی این شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز؛ رئیس مجمع «هم اندیشان رشد یکپارچه و زیر بنایی مهریز» در سخنانی با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در ابعاد مختلف و روند شکل گیری و ثبت قانونی این مجمع اشاره کرد.

غلامرضا نصیری با بیان اینکه مجمع به هیچ حزب و دسته خاصی تعلق ندارد و هدفش با جلب و جذب فرهیختگان در حوزه های مختلف با سلائق گوناگون کمک به توسعه شهرستان است، بر همکاری همگان برای اهداف و تحقق ماموریت های محوله بر اساس اساسنامه مجمع تاکید کرد.

در ادامه سید کاظم حسینی از اعضای هیات رئیسه مجمع «هم اندیشان رشد یکپارچه و زیر بنایی مهریز» نیز به برخی اهداف اصلی  مجمع و همچنین تبیین برنامه ها و لزوم تعامل و همکاری سازنده برای اجرایی شدن برنامه ها اشاره کرد.

پخش کلیپ از ظرفیت های شهرستان و همچنین برخی فعالیت های انجام گرفته برای تشکیل این مجمع نیز از دیگر برنامه های این جلسه بود که مورد توجه و استفاده اعضا و مدعوین قرار گرفت .

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین