ID : 5958574
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر «رستاخیز شن‌ها» در طبس


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس گفت: به منظور پاسداشت ابعاد معنوی و فرهنگی معجزه بزرگ الهی شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای پرحماسه طبس، نخستین جشنواره سراسری شعر باعنوان رستاخیز شن‌ها برگزار می‌شود. با اعلام خبر برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر با عنوان رستاخیز شن‌ها اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ابعاد معنوی معجزه الهی صحرای طبس، دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب متعهد و گردآوری نخستین مجموعه و کتاب شعر معجزه کویر طبس است. وی افزود: شرکت‌کنندگان در انتخاب قالب آزادند و محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس بیان کرد: موضوع‌های جشنواره شامل دو بخش اصلی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، ابعاد حادثه، تشابه این رویداد با داستان قرآنی ابابیل، شهید محمد منتظر قائم و… و بخش آزاد با نگاهی به امدادهای غیبی در عرصه انقلاب اسلامی است. وی با اشاره به روزشمار جشنواره یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار پایان بهمن ماه ۱۳۹۱ است که آثار ارسالی در اسفندماه داوری و انتخاب می‌شوند و در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ نیز اختتامیه جشنواره در شهرستان طبس برگزار خواهد شد. رحیمی خاطرنشان کرد: شاعران باید آثار خود را به همراه مشخصات کامل و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@TabasDesert.ir یا نمابر ۰۳۵۳۴۲۲۶۵۱۳ یا به آدرس استان یزد، شهرستان طبس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کدپستی ۹۷۹۱۹۳۶۳۷۷ ارسال کنند. وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فرمانداری شهرستان طبس و کانون بسیج هنرمندان شهرستان طبس که در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند، قدردانی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس گفت: به منظور پاسداشت ابعاد معنوی و فرهنگی معجزه بزرگ الهی شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای پرحماسه طبس، نخستین جشنواره سراسری شعر باعنوان رستاخیز شن‌ها برگزار می‌شود. با اعلام خبر برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر با عنوان رستاخیز شن‌ها اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ابعاد معنوی معجزه الهی صحرای طبس، دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب متعهد و گردآوری نخستین مجموعه و کتاب شعر معجزه کویر طبس است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در انتخاب قالب آزادند و محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس بیان کرد: موضوع‌های جشنواره شامل دو بخش اصلی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، ابعاد حادثه، تشابه این رویداد با داستان قرآنی ابابیل، شهید محمد منتظر قائم و… و بخش آزاد با نگاهی به امدادهای غیبی در عرصه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به روزشمار جشنواره یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار پایان بهمن ماه ۱۳۹۱ است که آثار ارسالی در اسفندماه داوری و انتخاب می‌شوند و در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ نیز اختتامیه جشنواره در شهرستان طبس برگزار خواهد شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: شاعران باید آثار خود را به همراه مشخصات کامل و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@TabasDesert.ir یا نمابر ۰۳۵۳۴۲۲۶۵۱۳ یا به آدرس استان یزد، شهرستان طبس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کدپستی ۹۷۹۱۹۳۶۳۷۷ ارسال کنند.

وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فرمانداری شهرستان طبس و کانون بسیج هنرمندان شهرستان طبس که در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند، قدردانی کرد.






آخرین عناوین آخرین عناوین