ID : 30369879
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر:

بسیج و سپاه در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند


نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج و سپاه با قدرت در تمام عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور دارند و با بینش و بصیرت و ولایتمداری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از بهاباد نیوز، حجت الاسلام علی گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد اظهار کرد: بسیج و سپاه با قدرت در تمام عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور دارند و با بینش و بصیرت و ولایتمداری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی ادامه داد: برنامه های سپاه پاسداران و بسیج طبق حرکتی منسجم و خیلی دقیق دنبال می شود و همه قشرهای مختلف جامعه را در سال پوشش می دهد.

گندمی به تعامل و همکاری بین نیروهای مسلح خصوصا سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: در باب همکاری در مسائل دینی و عبادی کنار و همراه هم باشیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تربیت نیروهای کارآمد، پرتوان، عفیف و مؤمن در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه را از الزامات این مجموعه ذکر کرد و افزود: حوزه نمایندگی باید محل تربیت انسان‌های توانمند، متعهد و نمونه باشد و از این ظرفیت خوب می‌توان در بخش‌های دیگر مدیریتی سپاه نیز استفاده کرد.

گندمی تصریح کرد: وظیفه ما است که قدر این کشور و انقلاب اسلامی را بدانیم و وظایف خود را در قبال نظام و ارزش ها نشان دهیم .

وی با بیان اینکه حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یک تکلیف بزرگ است و تمامی آحاد مردم در قبال آن مسوولیت دارند گفت: ما باید دستاوردها وارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ و از آنها پاسداری کنیم گندمی افزود: دشمنان هر روز علیه این کشور و انقلاب اسلامی به دنبال توطئه ای جدید هستند ولی ملت ما علیرغم فشارها تمامی دسایس را نقش بر آب کرده است .

وی اظهار داشت: اگر دشمن اراده کند تعرضی با میهن اسلامی بکند بسیجیان ما عاشورایی دیگر خلق خواهد کرد اما این بار اجازه نمی‌دهند که حسینیان شهید شوند، بلکه دماغ دشمنان اسلام را به خاک می‌کشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان به مسئله نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: امروز نفوذ دشمن یکی ازتهدید های بزرگ است که برای این کشور دنبال نفوذندباید مراقب نفوذ بود.

گندمی با اشاره به اینکه اصلی ترین  هدف نفوذ دشمن همان هدفی است که شیطان آن را دنبال می کند گفت: اصلی ترین  هدف نفوذ همان هدفی است که شیطان آن را دنبال می کند و آن ایجاد اشتباه محاسباتی است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات 3 ساله حجت الاسلام سید روح الله میرفخرالدین ،حجت الاسلام صادق خوش نام، به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد معرفی شد.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین