ID : 22527160
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

تاثیر خون شهیدان مدافع حرم کمتر از شهدای دوران دفاع مقدس نیست


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاثیر خون شهیدان مدافع حرم کمتر از شهدای دوران دفاع مقدس نیست، تفاوت داعش و صدام در ایدئولوژی و قدرت بوده و خطر داعش از دشمن روزگار گذشته ایران بیشتر است.

به گزارش صبح مهریز؛ به نقل از پسین جهرم، محمود واعظی در جمع مردم شهرستان جهرم در مسجد الزهرا(س) به وجود امنیت و آسایش در کشور اشاره کرد و آن را مدیون تدابیر هوشمندانه رهبری انقلاب و تلاش و مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم دانست.

وی ارزش‌های اسلامی و دینی را مهمترین موضوع و زیرساخت جامعه مطرح کرد و افزود: امروز فضای بسیار خوب برای ایران در منطقه به وجود آمده و سبب رونق صادرات در کشور شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکرات ایران با کشورهای قدرتمند را عاملی برای حذف تحریم‌ها دانست و گفت: وجود جوانان مستعد بیکار در کشور و تغییر شرایط زندگی مردم امری بوده که همواره مورد تاکید دولت است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در جامعه کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد، بیان کرد: تلاش دولت حمایت از قشر مستضعف و محروم جامعه بوده و معتقد است که ایران فقط تهران نیست.

واعظی با تاکید به رشد و توسعه تمام نقاط کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته، اظهارکرد: دولت در سال 95 اولویت کار خود را رونق اقتصادی و توسعه اشتغال قرار داده است و این مهم با حمایت و همکاری سایر قوا امکان پذیر است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رشد 8.8 درصدی صنعت و  چهار درصدی بخش کشاورزی را از دستاوردهای دولت در سال گذشته عنوان کرد.

واعظی در ادامه سفر خود در جهرم در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، علی نظری، که هفته گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض رفیع شهادت نائل شد، با اشاره به اینکه تاثیر خون شهیدان مدافع حرم کمتر از شهدای دوران دفاع مقدس نیست، گفت: تفاوت داعش و صدام در ایدئولوژی و قدرت بوده و خطر داعش از دشمن روزگار گذشته ایران بیشتر است.

وی با بیان اینکه قدرت حکومت صدام از داعشیان بیشتر بود اما ایدئولوژی در کار او وجود نداشت، افزود: داعش بر خلاف صدام بر ایدئولوژی افراد اثر گذاشته و چنانچه در سوریه و عراق جلو تکفیری‌ها گرفته نشود باید به مقابله با آنها در ایران برویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه باید با کسانی که علیه بشریت و اسلام می‌جنگند به مبارزه پرداخت، گفت: خون شهدای مدافع حرم حقی است که اصالت دارد و باید از حق دفاع کرد آنگونه که امام حسین(ع)  در روز عاشورا فریاد حق‌خواهی را سر داد.

انتهای پیام/






آخرین عناوین آخرین عناوین