ID : 30390332
رئیس بیمارستان مهریز :

تصرف پارکینگ بیمارستان مهریز توسط شورای شهر، غیر قانونی است


رئیس بیمارستان مهریز در جمع خبرنگاران گفت: شورای شهر و شهرداری در اقدامی غیرقانونی، پارکینگ بیمارستان مهریز را تصرف کرده اند و جلسات مکرر با مسئولین شهرستان و استان در این خصوص بی نتیجه بوده است.

به گزارش صبح مهریز؛ مدیر بیمارستان مهریز به افزایش ضریب اشغال تخت در این بیمارستان طی چند سال گذشته اشاره کرد  و گفت: مردم از مناطق مختلف و از استان های همجوار به این بیمارستان مراجعه می کنند و تامین امکانات لازم برای رفاه  مردم از ضروریات است.

محسن زاده با بیان اینکه هدف بیمارستان سلامت و رضایت مردم است افزود: با توجه به تعداد بالای بیماران و افزایش مراجعات مردم به این بیمارستان و لزوم ایجاد پارکینگ وسیع برای رفاه حال مراجعه کنندگان، متاسفانه موضوع توسعه و بهسازی پارکینگ بیمارستان قابل حل نیست.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری در اقدامی غیرقانونی، پارکینگ بیمارستان مهریز را تصرف کرده و جلسات مکرر با  مسئولین شهرستان و استان در جهت رفع این مشکل و باز پس گیری پارکینگ بی نتیجه بوده است.

محسن زاده ادامه داد: اخیراً نیز در محوطه پارکینگ بیمارستان مهریز، بدون هماهنگی با مسئولین این بیمارستان، توسط شورای شهر یک دکه اغذیه فروشی نصب شده است که این امر نیز فضای پارکینگ بیمارستان را محدودتر کرده است.

رئیس بیمارستان مهریز ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم این مشکل با کمک و مساعدت مسئولین و برای رفاه حال مردم و بیماران در اسرع وقت رفع شود.

انتهای پیام/ج
 






آخرین عناوین آخرین عناوین