ID : 6022487
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز:

جشنواره استانی شعر نماز لغو نشد، به تعویق افتاد


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: جشنواره استانی شعر نماز که قرار بود امروز به میزبانی مهریز برگزار شود به علت بارش برف به تعویق افتاد.

سیدرضا آقایی در گفتگو با صبح مهریز با اعلام اینکه جشنواره استانی شعر نماز به تعویق افتاد افزود: جشنواره استانی شعر نماز که قرار بود امروز به میزبانی مهریز با حضور هنرمندان سراسر استان یزد برگزار شود به علت بارش برف به تعویق افتاد.
وی از آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی این جشنواره خبر داد و افزود: برگزاری چنین جشنواره‌ای نقش موثری در فرهنگ‌سازی پیرامون اقامه نماز دارد و مسئولان شهرستان باید تمام تلاش خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره به کارگیرند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز بیان کرد: ۱۷۵ اثر به نخستین جشنواره استانی شعر نماز از سراسر استان یزد ارسال شده است که این آمار نشان از استقبال کم‌نظیر مردم دارالعباده به فرهنگ نماز است.
وی افزود: این جشنواره با رویکرد دینی به ویژه نماز، شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه هنرمندان در راستای صیانت و پاسداشت از سرمایه‌های علمی و هنری، بهره‌مندی از نظرات هنرمندان کشور و استفاده از ظرفیت بالای هنر در گسترش فرهنگ نماز اول وقت برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز اضافه کرد: نماز و شهدا در دفاع مقدس، نماز و سبک زندگی اسلامی، نماز و فرهنگ و هنر، نماز و رشد و تعالی، نماز و جوانان موضوعات این جشنواره است.





آخرین عناوین آخرین عناوین