ID : 21717925

خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است/زمانی که خانواده آسیب می بیند متأسفانه اثرات سوء آن متوجه جامعه و مردم خواهد شد


دمیری رئیس دادگستری شهرستان مهریز خانواده را مهمترین نهاد اجتماعی معرفی و اعلام نمود تا زمانی که خانواده های قوی و توانمند داشته باشیم سد دفاعی محکمی در مقابل آسیب ها اجتماعی ایجاد کرده ایم . اما زمانی که خانواده آسیب می بیند که متأسفانه در بسیاری از پرونده های آسیب اجتماع چنین است ، اثرات سوء آن متوجه جامعه و مردم خواهد شد .

به گزارش صبح مهریز؛ در دیدار رئیس اداره بهزیستی مهریز با دادستان و ریاست دادگستری مهریز در آستانه هفته بهزیستی ، علیزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان انتصاب آقایان دمیری و حسن زاده را بعنوان ریاست دادگستری و دادستان شهرستان تبریک گفته و ابراز امیدواری نمود انشاا... کما فی السابق همکاری و تعامل نزدیک و سازنده بهزیستی و دادگستری جهت ارائه خدمت به مددجویان ، خصوصاً افراد در معرض آسیب های اجتماعی و آسیب دیده اجتماعی ادامه داشته باشد .

وی در ادامه این دیدار ، گزارشی از فعالیت های جاری اداره بهزیستی خصوصاً در حوزه آسیب ها اجتماعی ، طلاق ، خودکشی ، مهاجرت ، اتباع خارجه و ... بیان نمودند .

دمیری رئیس دادگستری شهرستان نیز ضمن تشکر از اداره بهزیستی جهت حضور در دادگستری و ارائه گزارش ، همکاری و تعامل دادگستری و بهزیستی را خصوصاً در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازند توصیف کرد .

وی خانواده را مهمترین نهاد اجتماعی عنوان و اعلام نمود تا زمانی که خانواده های قوی و توانمند داشته باشیم سد دفاعی محکمی در مقابل آسیب ها اجتماعی ایجاد کرده ایم،  اما زمانی که خانواده آسیب می بیند که متأسفانه در بسیاری از پرونده های آسیب اجتماع چنین است ، اثرات سوء آن متوجه جامعه و مردم خواهد شد .

دمیری اقدامات تخصصی سازمان بهزیستی را در خصوص ارائه خدمات به خانواده های در معرض آسیب و آسیب دیده را ثمر بخش توصیف نمود و تقاضای استفاده از مشاورین مذهبی را در ارائه خدمات به اینگونه خانواده ها خواستار شد.

در ادامه این دیدارحسن زاده دادستان مهریز، نیز مباحث آسیب های اجتماعی را مهم دانست و اعلام نمود تعامل خوب و سازنده بهزیستی و دادگستری نقش بسزائی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد . وی نیز تخصصی و به موقع اقدام کردن را از اصول موفقیت در کار پیشگیری از آسیب ها دانست که باید مد نظر کارشناسان امر قرار گیرد .

مباحث اورژانس اجتماعی ، تهیه گزارش تحلیلی آسیب های اجتماعی شهرستان ، مهاجرت ، اقدام به خود کشی و .... از دیگر مباحث این جلسه بود که قرار شد به صورت تخصصی تر در بازدید مسئولین دادگستری شهرستان از اورژانس اجتماعی بهزیستی به آن پرداخته شود . 

انتهای پیام/ع






آخرین عناوین آخرین عناوین