ID : 31800943

خروش دانش آموزان مهریزی در راهپیمایی ۱۳ آبان


امروز ۱۳ آبان ماه همزمان با سراسر کشور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، نخبگان، علما و عموم مردم مهریز در راهپیمایی حضور به هم رساندند تا باری دیگر به جهانیان بگویند سازش با آمریکا توهم است و ملت ایران همیشه در برابر ظلم مقاومت خواهند کرد.

به گزارش صبح مهریز، امروز ۱۳ آبان ماه همزمان با سراسر کشور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، نخبگان، علما و عموم مردم مهریز در راهپیمایی حضور به هم رساندند تا باری دیگر به جهانیان بگویند سازش با آمریکا توهم است و ملت ایران همیشه در برابر ظلم مقاومت خواهند کرد.
همه آمده بودند تا با شعار "مرگ بر آمریکا" از استقلال کشورشان دفاع کنند و بگویند زمان جنایات آمریکا به سر رسیده است و هیچگاه ظلم و بدعهدیهای آمریکا را فراموش نمی‌کنیم.
امروز از میان انبوه جمعیت راهپیمایان به خوبی می‌توان خشم مردم علیه آمریکا و استکبار را مشاهده کرد.
آری 13 آبان روز ماندگار در حافظه تاریخی و روز افتخار در ایران است و در این روز تقابل میان حق وباطل مشخص شد.
امروز مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان اعلام کردند که آرمانها و شعارهای انقلاب در دهه چهارم زنده‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است. جوانان ما در صحنه حضور یافتند تا اعلام کنند مانند جوانان گذشته در میدان هستند و در بزنگاه‌های تاریخ با حضور خود پیام شفافی را به جهان مخابره می‌کنند و بار دیگر با امام و رهبری بیعت می‌بندند.
 
 راهپیمایان بعد از حضور در میدان شهدای گمنام و با عبور از بلوار ولی عصر(عج)، در محل اقامه نماز جمعه گردهم آمدند  و در پایان بندهای قطعنامه سراسری را که قرائت شد، با تکبیر خود مورد تائید قرار دادند و آمادگی خود را در اجرای اهداف عالی نظام تاکید کردند.
انتهای پیام/ج





آخرین عناوین آخرین عناوین