ID : 5952451

سبک زندگی غربی باعث ایجاد طمع و کاهش تقوا در خانواده ها می شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: سبک زندگی غربی باعث ایجاد طمع و کاهش تقوا در خانواده ها می شود و نمی تواند الگویی پایدار برای خانواده ها باشد. مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در گفتگو با صبح مهریز اظهار داشت: از مهمترین مولفه های سبک زندگی اسلامی، تقواست که باعث می شود بنیان زندگی افراد مستحکم تر شود. حجت الاسلام عباسعلی پورصادقی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب، به نیکی و زیبایی مؤلفه های سبک زندگی اسلامی را تبیین کرده و مردم را به ترویج سبک زندگی اسلامی توصیه فرموده اند. به گفته پورصادقی، سبک زندگی غربی باعث ایجاد طمع و کاهش تقوا در خانواده ها می شود و نمی تواند الگویی پایدار برای خانواده ها باشد. وی تصریح کرد: طراحی الگویی مشخص از شیوه زندگی متناسب با اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان دیدگاه و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه است. مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز عنوان کرد: افرادی که قادر به کارآمدی طرح اقتصاد مقاومتی اند، باید نیازها و متقضیات انقلاب را شناخته و آن را در قالب بسته و الگویی از سبک زندگی، به مردم ارائه کنند. وی نقش رسانه ها بویژه صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و هنرمندان را در این زمینه بسیار تأثیرگذار و مهم دانست. پورصادقی در ادامه با تأکید بر اینکه سبک زندگی باید الهی باشد، عنوان کرد: بر اساس سفارش قرآن و احادیث امام محمدباقر(ع) رنگ زندگی انسان باید الهی باشد و دارای یک محور اساسی که آن هم اسلام است انسان باید گام بردارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: سبک زندگی غربی باعث ایجاد طمع و کاهش تقوا در خانواده ها می شود و نمی تواند الگویی پایدار برای خانواده ها باشد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در گفتگو با صبح مهریز اظهار داشت: از مهمترین مولفه های سبک زندگی اسلامی، تقواست که باعث می شود بنیان زندگی افراد مستحکم تر شود. حجت الاسلام عباسعلی پورصادقی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب، به نیکی و زیبایی مؤلفه های سبک زندگی اسلامی را تبیین کرده و مردم را به ترویج سبک زندگی اسلامی توصیه فرموده اند. به گفته پورصادقی، سبک زندگی غربی باعث ایجاد طمع و کاهش تقوا در خانواده ها می شود و نمی تواند الگویی پایدار برای خانواده ها باشد. وی تصریح کرد: طراحی الگویی مشخص از شیوه زندگی متناسب با اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان دیدگاه و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه است. مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز عنوان کرد: افرادی که قادر به کارآمدی طرح اقتصاد مقاومتی اند، باید نیازها و متقضیات انقلاب را شناخته و آن را در قالب بسته و الگویی از سبک زندگی، به مردم ارائه کنند. وی نقش رسانه ها بویژه صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و هنرمندان را در این زمینه بسیار تأثیرگذار و مهم دانست. پورصادقی در ادامه با تأکید بر اینکه سبک زندگی باید الهی باشد، عنوان کرد: بر اساس سفارش قرآن و احادیث امام محمدباقر(ع) رنگ زندگی انسان باید الهی باشد و دارای یک محور اساسی که آن هم اسلام است انسان باید گام بردارد.





آخرین عناوین آخرین عناوین