ID : 31708608

مشکلات اصناف و تولیدکنندگان شهرستان مهریز در خصوص پرداخت مالیات


امام جمعه مهریز رفع نیاز مردم در حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و گفت: دولت در بحث مالیات بر ارزش افزوده فشار کمتری به مردم وارد کند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ امام جمعه مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهر گفت: مالیات مشکلات زیادی برای اصناف و تولیدکنندگان شهرستان ایجاد کرده و امیدواریم وضعیت موجود اصلاح شود. در غیر این صورت بسیاری از صنوف و کارگاه های ما به تعطیلی کشیده خواهد شد و بر جمع بیکاران جامعه افزوده می شود.

حجت الاسلام محی الدینی پرداخت مالیات را یک وظیفه ملی دانست و افزود: اخذ مالیات یکی از منابع ایجاد درآمد برای کشور است و باید در دریافت مالیات دقت شود. پرداخت مالیات باید به عنوان یک وظیفه ملی همراه با عدالت و برنامه ریزی و انصاف در وصول مالیات باشد.

محی الدینی خاطرنشان کرد: دولت باید به کمک بیاید تا رویکرد اقتصادی ما تغییر و به سمت تولید و صنعت برود و موانع را بردارد نه اینکه با وضع مالیات های سنگین موجب دلسردی تولید کنندگان شود.

وی همچنین پیشنهاد داد: چه خوب است که واحدهای تولیدی که اشتغالزایی داشته اند و در این شرایط موجب اشتغال چند جوان شده اند از معافیت های مالیاتی یا حداقل تخفیف مالیاتی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین