ID : 5997290
صبح مهریز پیگیری می کند؛

نارضایتی مردم مهریز از کیفیت بد نان / دامداری ها تنها مشتری برخی نانوایی های مهریز


چند روزی است کیفیت نان در مهریز نسبت به روز گذشته سیر نزولی دارد و برخی نانوایی ها به علت نداشتن مشتری، برای دامداری ها نان پخت می کنند.

به گزارش صبح مهریز، نان به عنوان کالایی اساسی و ضروری دارای اهمیت ویژه‎ای در سبد مصرفی خانوارها بوده اما

چند روزی است کیفیت نان در مهریز نسبت به روز گذشته سیر نزولی دارد.

در پیگیری صبح مهریز برای رفع این مشکل، نانوایان این شهرستان مشکل اصلی را کیفیت پایین آرد دانستند و خواستار رسیدگی غله استان به این مشکلشدند.

 مردم این شهرستان با اشاره به اينكه انتظار مي‌رفت با افزايش قيمت نان كيفيت آن هم افزايش يابد، افزودند: چرا مسئولان مربوطه نظارت و توجهي بر عملكرد مراکز توزیع آرد ندارند.

خواجه خرم يك شهروند مهریزی كه در صف دريافت نان در نانوایی عباس ابویی واقع در امامزاده سیدغیاث الدین ايستاده بود، گفت: چند روزی است اکثر نانوایی های مهریز تعطیل می باشند و اگر نانوایی هم باز باشد ناني را پخت مي‌كنند كه براي مصرف مرغ، گاو و گوسفند مناسب است.

علی دهقانی زاده یکی از نانوایان مهریزی واقع در خیابان شهید مطهری هم به صبح مهریز گفت: انتظار نانوایان از کارخانه های تولید آرد این است که آرد مناسب در اختیار نانوایان قرار دهند تا بتوانند نان باکیفیتی عرضه کنند.

وی افزود: آرد نامناسب دلیل بی کیفیتی نان بوده و در این راستا کارگران نانوایی بی تقصیر هستند.

نانوایی های درویش علی واقع در بلوار هفتم تیر و نانوایی علی اسمال واقع در خیابان شهید مطهری مهریز نیز از کیفیت پایین آرد و کم شدن سهمیه آرد خود ناراضی بودند.

به گزارش صبح مهریز، این در حالی است که علاوه با پایین آمدن کیفیت آرد، سهمیه ماهیانه آرد شهرستان که 490 تن بوده به 334 تن کاهش یافته است.






آخرین عناوین آخرین عناوین