ID : 27153711
فرماندار مهریز در رزمایش گردان های الی بیت المقدس:

نقش بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی سازنده و موثر بوده است +تصاویر


فرماندار شهرستان مهریز با حضور در رزمایش گردان های الی بیت المقدس و دیدار با بسیجیان مهریز از برنامه های اجرایی در رزمایش بازدید کرد.

به گزارش صبح مهریز؛ فرماندار مهریز،  ضمن خوش آمدگویی به تمام بسیجیان مهریز  شرکت کننده در رزمایش گردان های الی بیت المقدس گفت: هدفی که امروز بسیجیان را دور هم جمع کرده است، بالا بردن توان نظامی و آمادگی با هرگونه خطر احتمالی است.

سید محمد رستگاری با سازنده خواندن نقش بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی افزود: بسیج نه تنها در عرصه نظامی، بلکه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی  نیز باید نسبت به دیگر نهادها پیشگام باشد. 

وی با توجه به نقش سازنده بسیج در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و جبهه مقاومت و همچنین ایجاد امنیت در سرتاسر مرزهای جمهوری اسلامی یادآور شد: امروز ما باید بیشتر از همه زمان ها مراقب باشیم تا دشمن، به ویژه داعش نتواند خللی در عزم و اراده این کشور وارد کند.

فرماندار مهریز با اشاره به موضوع شناسایی ویروس فوق حاد پرندگان در بعضی از استان های همسایه، از همه بسیجیان مهریزی خواست جهت پیشگیری از سرایت این ویروس به شهرستان مهریز، همکاری لازم را با دستگاه های مربوطه داشته باشند.

فرمانده ناحیه بسیج مهریز، سرهنگ دوم پاسدار سلمانی هم چنین درخصوص مسائل پیرامون برگزاری رزمایش و حضور بسیجیان به ذکر مطالبی پرداخت.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین