ID : 5941868

همایش نقش ائمه جمعه و جماعات در پیشگیری از وقوع جرم در یزد برگزار شد


با همکاری اوقاف و امور خیریه  استان یزد ، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و اداره کل تبلیغات اسلامی همایش نقش ائمه جمعه و جماعات در پیشگیری از وقوع جرم در یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، دراین همایش که با حضور روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولین برگزار شد، مدیر کل دادگستری استان یزد با اشاره به تشکیل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: انشاء الله با تعامل و همکاری روحانیون و مبلغین در جهت نشر معارف اسلامی در جامعه شاهد کاهش پرونده های ورودی به دادگستری باشیم. حیدری در این همایش همچنین با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در سفر به خراسان شمالی خطاب به روحانیون افزود:  گسترش معارف عمیق دینی و ارتباط مستمر مبلغین دینی با نسل جوان به ویژه دانشجویان از رسالت هایی است که وظیفه روحانیون را سنگین خواهد کرد. وی جایگاه روحانیت را در جامعه یادآور شد و اظهار داشت: اصلاح جامعه بسیاری از مشکلات را از بین خواهد برد. وی در پایان وظیفه روحانیت را حفظ مواریث معنوی اسلام و گسترش دهنده تفکر دینی برشمرد. یادآوری می شود رفاهی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز در ابتدای این همایش گزارشی از تشکیل هسته های این معاونت در مساجد و بقاع متبرکه ارائه داد.

با همکاری اوقاف و امور خیریه  استان یزد ، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و اداره کل تبلیغات اسلامی همایش نقش ائمه جمعه و جماعات در پیشگیری از وقوع جرم در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، دراین همایش که با حضور روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولین برگزار شد، مدیر کل دادگستری استان یزد با اشاره به تشکیل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: انشاء الله با تعامل و همکاری روحانیون و مبلغین در جهت نشر معارف اسلامی در جامعه شاهد کاهش پرونده های ورودی به دادگستری باشیم.

حیدری در این همایش همچنین با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در سفر به خراسان شمالی خطاب به روحانیون افزود:  گسترش معارف عمیق دینی و ارتباط مستمر مبلغین دینی با نسل جوان به ویژه دانشجویان از رسالت هایی است که وظیفه روحانیون را سنگین خواهد کرد.

وی جایگاه روحانیت را در جامعه یادآور شد و اظهار داشت: اصلاح جامعه بسیاری از مشکلات را از بین خواهد برد.

وی در پایان وظیفه روحانیت را حفظ مواریث معنوی اسلام و گسترش دهنده تفکر دینی برشمرد.

یادآوری می شود رفاهی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز در ابتدای این همایش گزارشی از تشکیل هسته های این معاونت در مساجد و بقاع متبرکه ارائه داد.






آخرین عناوین آخرین عناوین