ID : 26686399
در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

کانون بسیج فرهنگیان مهریز بیانیه صادر کرد


رهبر معظم انقلاب: مردم پاسخ اين حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان مي‌دهند ملت ايران چه موضعي در برابر تهديد مي‌گيرد.

به گزارش صبح مهریز؛ کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان مهریز به مناسبت ایام مبارک فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر نمود. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

« وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی کُلِّ أُمَّهٍ رَّسُولًا أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ وَاجْتَنِبُواْ الطَّاغُوتَ » سوره مبارکه نحل آیه ۳۶

"ما در هر امتى رسولى فرستادیم که خداى یکتا را بپرستید ، و از طاغوت اجتناب کنید."

سی و هشت سال از غریو فریاد الله اکبر مردمان به تنگ آمده از ظلم و استکبار می گذرد....سی و هشت بهار است که تاریخ می ایستد به پای قدم های مردانی که "قالوا ربنا الله ثم استقاموا " را مصداق بودند...

زانو می زند به پای ابرمردانی که خمینی وار،  توحش ظلم را از ریشه استکبار بیرون کشیدند؛ غرب و دست نشانده های غرب را در همین خیابان های ایران به خاک سپردند...

دهه فجر بر تارک جهان می درخشد. انقلابی که انوارش، فریاد های الله اکبر مردمانش و مسیحای زمانش، چشمان طاغوت را کور می کند و طومار استبداد را در هم می پیچاند و همواره طلوع 22 بهمن های هر ساله اش راهی است نو، صراطی است مستقیم، که راهگشای مردمان ستم کشیده با اشک های درد آلودشان از کتاب تاریخ می چکد.

آری فریاد ما بلند است. فریاد غیورمردان ما همچنان از بهشت زهرای ایران؛ ازلابلای اوراق زمان به گوش می رسد.

حال ما ماندیم و انقلابمان...

ما ماندیم و خون بهای شهیدانمان...انقلاب نو رسیده مان که ریشه هایش در قلب تاریخ پیش رفته است... برای بازبستن عهدی دیگر با خمینی زمان مان، با رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایمان، پای می گذاریم بر تکبر جهان و فریاد استغاثه  و عدالتخواهی را در جای جای این سرزمین اسلامی طنین انداز می کنیم.

بسیج فرهنگیان مهریز در سی و هشتمین بهار انقلاب ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهدای عزیز انقلاب، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه فرهنگیان و معلمان این حافظان سنگرهای پاسداری از ارزش های انقلاب، دعوت می کند که با شرکت هرچه با شکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن، مشتی محکم بر دهان مستکبران کوبیده و با آرزوی پیروزی ارتش حق طلب اسلام در عرصه های جهانی؛ ماندگاری، صلابت و عزت  به دست آمده ایرانی را تا ظهور منجی عصر، حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) پا در رکاب رهبر انقلابمان، انقلابی دیگر را رقم زنند.

ملت قهرمان ايران به فرموده مقام معظم رهبري روز 22بهمن نشان مي دهند که چه موضعي را دربرابر تهديد مي گيرند.

والسلام

کانون بسيج فرهنگیان -آموزش و پرورش مهريز

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین