ID : 27113591
فرمانده سپاه الغدیر یزد در رزمایش «الی بیت المقدس»:

اجازه نمی دهیم هیچ کس نگاه چپ به کشور امام زمان(عج) بیاندازد


سردار فتوحی در رزمایش «الی بیت المقدس» اعلام کرد: اجازه نمی دهیم هیچ نیرویی در هیچ کجا بخواهد نگاهی چپ به کشور امام زمان(عج)، ایران اسلامی بیاندازد و توان داریم تا در برابر همه تهدیدات دشمن بایستیم.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا؛ فرمانده سپاه الغدیر یزد عصر امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» گفت: امروز سپاه الغدیر با به کار گیری 45 گردان از برداران و 9 گردان کوثر توانسته است رزمایش «الی بیت المقدس» را آغاز کرده است.

سردار اکبر فتوحی افزود: عملیات تعقیبی، کمین و ضد کمین، عملیات پدافند دورادور، عملیات کنترل، آرامسازی، امداد و نجات، تامین مراکز حساس و حیاتی استان یزد از جمله عملیات هایی بود که تا کنون انجام شده و عملیات رزم شبانه امسال برای اولین بار بعد از دفاع مقدس در سپاه الغدیر استان انجام می شود.

وی با تاکید بر لزوم بالا بردن توان دفاعی کشور اظهار کرد: اجازه نمی دهیم هیچ نیرویی در هیچ کجا بخواهد نگاهی چپ به کشور امام زمان(عج)، ایران اسلامی بیاندازد و توان داریم تا در برابر همه تهدیدات دشمن بایستیم.

سردار فتوحی با اشاره به حضور گسترده جوانان بسیجی در این رزمایش بیان داشت: به خانواده معزز شهدا مژده می دهم که بسیجیان استان یزد اجازه ندادند اسلحه فرزندان شما روی زمین بماند و چنان آمادگی پیدا کرده اند که می توانند در خارج از کشور هم حضورپیدا کنند. اکنون گردان های فاتحین سپاه الغدیر یزد آماده هستند در هر کجا، در هر زمان و با هر شرایطی در مقابل دشمن بایستند.

وی در پایان تاکید کرد: اعلام می کنم بسیجیان و مردم ولایتمدار استان یزد آماده لبیک به رهبر انقلاب هستند، آنها اکنون هم آموزش دیده اند و هم توان دارند.اکنون بیش از 300 هزار نفر از مردم یزد در رده های مختلف  بسیج آموزش دیده و سازماندهی شده اند.

انتهای پیام/ج


 






آخرین عناوین آخرین عناوین