ID : 6023085
امام جمعه موقت مهریز:

آرمان‏های نظام در توافق ژنو صیانت شود / راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان امریکا بود


امام جمعه موقت مهریز گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خطوط قرمزی دارد و باید از آرمان‏های نظام در مذاکرات هسته‏ای صیانت شود.

به گزارش صبح مهریز، حجت الاسلام عباسعلی پورصادقی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان گفت:  مذاکرات تیم ایرانی با طرف‏های اروپایی و آمریکایی باید با حفظ منافع ملی کشورمان پیش رود و مذاکره‏کنندگان با هوشیاری کامل و صیانت از آرمان‏های انقلاب و نظام اسلامی، خطوط قرمز ایران را رعایت کنند.
پورصادقی بیان کرد: همه می‏دانند که مردم ایران از حق دستیابی به انرژی صلح‏آمیز هسته‏ای اندکی کوتاه نخواهند آمد و این امر همواره باید مورد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران به دلیل اقدامات نادرست آمریکایی‌ها به ایشان اعتماد ندارند افزود: خود آمریکایی‌ها به جنایاتشان علیه ایران معترف هستند و این اعترافات موجب می‌شود که ما هوشیاری بیشتری داشته باشیم.
خطیب موقت نماز جمعه مهریز در ادامه از حضور پرشور مردم ولایتمدار مهریز در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و یادآور شد: مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان و صحنه آمدند.
پورصادقی حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را دارای پیام‌های بسیاری برای مسئولان و دشمنان دانست و گفت:  وفاداری به انقلاب و نظام وجه مشترک مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود  لذا مسئولان باید قدرشناس این حضور باشند و با خدمت رسانی به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند.
تصریح کرد: حضور حماسی و گسترده مردم ایران پیام‌های مهم در پی داشت نخستین پیام این حضور به مقامات آمریکا به ویژه رئیس جمهور وی آمریکا بود که همواره از مواضع بالا و با تهدید و تحقیر مردم همراه است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گزینه خود را به دنیا نشان دادند، خاطرنشان کرد: اراده مردم هر جا وارد صحنه شده، تمام موانع را از سر راه برداشته است.




آخرین عناوین آخرین عناوین