ID : 6733050

اعضای مجمع عالی بسیج مهریز بیانیه صادر کردند


در پایان مراسم اجلاسیه دوم مجمع عالی بسیج که بعد از ظهر دیروز برگزار شد بیانیه 9 ماده ای این مجمع قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب و الائمه المعصومین صلوات الله علیهم اجمعین

آری خدای را شاکریم بواسطه‌ی قرار گرفتن در مسیری از هدایت که برگرفته از هدایت انبیاء و اولیاء الهی و برگزیده‌ی آنها ، محمّد مصطفی(ص)، علی مرتضی و اولاد اوست. خدای را شاکریم که حیات ما در دوران حضور عزیز زهرا، صاحب العصر و الزمان(عج) قرار داد. خدای را شاکریم که که بواسطه‌ی امام راحلمان، خمینی کبیر(رضوان الله تعالی علیه) مسیر  هدایت را برای ما زنده کرد و میراث گران سنگ معمار کبیر انقلابمان یعنی ولایت مطلقه‌ی فقیه را به ما ارزانی داشت؛ و خدای را شاکریم که رهروی در مسیر سبز علوی را با رهبری عالمانه‌ی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای ما میسّر ساخت.

درود خدا بر محمد(ص) و آل محمد، خاصه ولی نعمتمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سلام بر ارواح طیبه‌ و تابناک شهداء و امام شهداء، به ویژه سرداران و 313 شهید شهرستان مهریز.

با استعانت از خداوند متعال و استمداد از ارواح طیبه‌ی شهداء و همراهی و همدلی اعضای مجمع و مسئولین دلسوز ادارات و نهادهای شهرستان مهریز، دومین اجلاسیه‌ی مجمع عالی بسیج شهرستان برگزار گردید، مواضع مجمع را بشرح ذیل اعلام می داریم:

1-   فرامین رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)و خلف صالح اش حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را با جان و دل شنیده و رمز بقاء و تداوم انقلاب را ایمان راسخ تحقق به وعده‌ی الهی، وحدت کلمه و اطاعت محض از فرامین ولی فقیه می دانیم.

2-   با آگاهی از توطئه های پیچیده، پیدا و پنهان دشمن، آمادگی خود را برای مقابله با هر فتنه انگیزی دشمن در عرصه‌های نظامی، اجتماعی و سیاسی و بویژه فرهنگی و اقتصادی اعلام و همواره با عزمی جزم و با بصیرت و انسجام وحدت از انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

3-   به تأسی از ولی امرمان، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را تکیه بر منابع عظیم درونی می دانیم و از همه‌‌ی مسئولین انتظار داریم با مدیریت جهادی و خدمت بی منت به مردم، عزم آنان در پیشبرد اهداف مقدس نظام، جزم‌تر شود.

4-   در عرصه‌ی سیاست  هرگونه سازشی که در تضاد با روح عزت و اقتدار ملی و پیام روشن شهداء یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، باشد را محکوم می نمائیم.

5-   نگرانی رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام تقلید را در عرصه‌ی‌ فرهنگ درک نموده و از همه‌ی متولیان فرهنگ در جامعه، اعم از خانواده‌ها، وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش  و حوزه های علمیه، در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ غنی شیعی، تربیت مهدوی و سبک زندگی اسلامی استمداد می طلبیم.

6-   تنها راه نجات از شرایط تحریم اقتصادی کشور صبر و بردباری امت اسلامی و راهکار عالمانه اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری می‌دانیم که همه مسئولین اجرایی نظام و مردم بزرگوار باید با عملیاتی کردن این راهبرد آخرین توطئه شیطانی استکبار را به شکست کشانده و امید آنان را نا امید گردانند.

7-    به همه مسئولین کشور و امت اسلامی توصیه می‌نماییم در این شرایط حساس و سرنوشت ساز انقلاب با اتحاد و همدلی و نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاشهای دشمنان اسلام و نظام را ناکام و همه توان خویش را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی بکار بندند و از طرح هر گونه مسئله انحرافی که به اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی ضربه می‌زند، خودداری نمایند.

8-   پیشرفتهای عظیم علمی بدست آمده توسط جوانان و نخبگان عزیز بسیجی در عرصه های هسته ای، هوا فضا، نانو تکنولوژی، پزشکی و غیره را ارج می نهیم و از جامعه دانشگاهی و جوانان غیور ایران اسلامی درخواست می نماییم با تلاش شبانه روزی خود روز به روز بر عزت و عظمت این کشور افزوده و دشمنان اسلام و ایران عزیز را ناامید نمایند.

9-   جنایات یزیدیان زمان و کفر جهانی در لباس وهابیت، تکفیری ها و در رأس آنها صهیونیزم غاصب را علیه مسلمانان، بویژه مردم سوریه، عراق و فلسطین محکوم نموده و با درک این موضوع که جنگ امروز، میدان تقابل جبهه‌ی حق دربرابر باطل بوده و کشورهای مذکور و بویژه سوریه در خط مقدم جبهه‌ی مقاومت می باشند، ما بسیجیان با اطاعت محض از منویات مقام عظمای ولایت، در مسیر مدیریت جهادی و حرکت پیش رونده در رسیدن به قله‌های ایثار و جهاد، حمایت قاطع خود را از جبهه‌ی مقاومت، ملت مظلوم و ستمدیده‌ی سوریه در مقابل استکبار جهانی اعلام می‌داریم. 






آخرین عناوین آخرین عناوین