ID : 25280983
با حضور معاون اداري مالي وزير علوم صورت گرفت

افتتاح اولین دوره آموزشی دانشگاه یزد در پردیس مهریز


با حضور معاون اداری و مالی وزیر علوم، ریاست دانشگاه یزد، بانی مجموعه پردیس مهریز و تنی چند از مسئولان اجرایی و دانشگاهی، اولین دوره آموزشی دانشگاه یزد در پردیس مهریز افتتاح شد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در مراسمی با حضور معاون اداری و مالی وزیر علوم، ریاست دانشگاه یزد، بانی مجموعه پردیس مهریز و تنی چند از مسئولان اجرایی و دانشگاهی، اولین دوره آموزشی دانشگاه یزد در پردیس مهریز، افتتاح شد.

در این مراسم دکتر محمد حسین امید معاون اداری و مالی وزارت علوم اظهار داشت: دانشگاه یزد در میان دانشگاه های جامع کشور، در ردیف برترین‌هاست واین در حالیست که تنها سی سال از قدمت دانشگاه می‌گذرد و از بسیاری از دانشگاه هایی که سابقه طولانی تری دارند جلوتر است و امیدواريم که این پردیس نیز از بُعد آموزشی و پژوهشی بتواند در سطح بالایی قرار بگیرد.

دکتر محمدصالح اولیا رئیس دانشگاه یزد بیان داشت: سعی شده است از بهترین استادان در جهت ارتقای وضعیت کیفیت آموزش در این مجموعه آموزشی استفاده شود.

دکتر بمانعلی دهقان منگابادی رئیس پردیس مهریز نیز اظهار داشت: در حال حاضر سه رشته کامپیوتر، مدیریت بازرگانی و روانشناسی در این مجموعه دایر است و ۸۳ دانشجو در حال تحصیل در این سه رشته هستند.

گفتنی است برنامه هایی برای آینده این پردیس در نظر گرفته شده است که ایجاد مرکز تحقیقات بنیادی، ایجاد مرکز همایش های بین المللی و ایجاد رصد خانه با همکاری دانشکده فیزیك از جمله برنامه هاي اين پرديس است

انتهای پیام/ ج






آخرین عناوین آخرین عناوین