ID : 29821189
امام جمعه مهریز در جمع صاحبان صنایع:

اقتصاد مقاومتی و تولید، گره گشای اقتصاد کشور است + تصاویر


امام جمعه مهریز در جمع صاحبان صنایع شهرستان مهریز گفت: در حال حاضر مسئله مهم و اصلی کشور موضوع کار و تولید است. اگر این دو مسئله حل شود، بسیاری از گره های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم گشوده خواهد شد.

به گزارش صبح مهریز؛ امام جمعه مهریز در نشستی که با حضور صاحبان صنایع و شرکت های تعاونی شهرستان مهریز برگزار شد گفت: حمایت از کارگران و کارکنان واحد های صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تحقق این هدف باعث می شود آنان نیز در سایه امنیت شغلی صادقانه و خالصانه فعالیت می کنند. کارفرمایان نیز اگر دلگرم باشند، از اینکه در شهرستان مهریز سرمایه گذاری کرده اند احساس ناامیدی نمی کنند.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی و امر تولید و اشتغال طی دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله مهم و اصلی کشور  موضوع  کار و تولید است. اگر این دو مسئله حل شود، بسیاری از گره های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم گشوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه به داخل و استفاده از تولیدات داخلی و ملی باید مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: حل مشکلات کشور تنها مربوط به روابط خارجی و مسائل بین المللی نیست و اگر تکیه بر تولید داخلی و اعتماد به توان جوانان و صنعتگران و تولیدکنندگان کشور صورت گیرد، بسیاری از دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع می شود.

در این نشست، بحث مالیات ارزش افزوده مطرح شد و امام جمعه نیز پیشنهاد داد این موضوع در یک نشست تخصصی با حضور فرماندار و مسئولان تامین اجتماعی و اداره دارایی شهرستان و نیز امام جمعه و کارشناسان این حیطه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیم های کاربردی و اثر گذاری اتخاذ شود. 

در ادامه مدیر عامل شهرک صنعتی شهرستان مهریز  درخصوص این دیدار گفت: بعد از انتصاب امام جمعه جدید شهرستان مهریز مقرر شد بعد از ماه مبارک رمضان با وی دیداری داشته و در جهت پیشرفت و آبادانی و ارتقاء جایگاه شهرستان مهریز از رهنمودهای وی بهره ببریم. 

حمیدرضا بشارت افزود: شهرک صنعتی 75 واحد فعال دارد و برای نزدیک به 2000 نفر اشتغال زایی ایجاد شده است و 100 واحد نیز در حال احداث است؛ با این وجود بیست درصد از واحدهای صنعتی شهرستان مهریز نیمه فعال یا غیرفعال است.

در این دیدار، مدیران کارخانجات شهرک صنعتی شهرستان مهریز از جمله کاشی پرسپولیس، کاشی مهسرام، موکت فیروزه و کاشی اطلس، ریاست تامین اجتماعی و ریاست اداره کار و رفاه اجتماعی به اتفاق کارکنان آن اداره و نیز مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه و عمران که دارای 550 عضو است و شرکت تعاونی دهیاران شهرستان مهریز حضور داشتند.

در پایان این نشست و به اتفاق عده ای از مدعوین، نماز ظهر و عصر با امامت امام جمعه مهریز اقامه گردید. 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین