ID : 5997010
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خبر داد

اولین مرکز سنتی آموزش هتلداری کشور در یزد راه اندازی می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت: با تغییر کاربری خانه قدیمی افشار یزد، نخستین مرکز سنتی آموزش هتلداری کشور با هدف تربیت نیروی متخصص در راستای ارتقا سطح کیفیت خدمات در این مرکز برگزار می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد اظهار داشت: خانه افشار یزد قدمتی نزدیک به یکصد سال دارد و با توجه به بافت تاریخی استان و استان های همجوار و نیز توریست پذیربودن آن ها، این فضا برای ارائه آموزش های هتلداری و گردشگری از سوی اداره کل فنی و حرفه ای یزد انتخاب شده است.

حبیب الله کارگر افزود: مناسب بودن فضاهای موجود در ساختمان اهدایی مرحوم افشاریزدی برای اجرای آموزش های تئوری و عملی از دیگر دلایل ایجاد مرکز آموزش هتلداری در این ساختمان است.

وی گفت: رویکرد این اداره کل از راه اندازی مرکز آموزش هتلداری در استان، تربیت نیروی ماهر در رشته هتلداری، برگزاری همایش های مختلف با موضوع گردشگری و هتلداری، ارتقا سطح توانایی نیروی کار شاغل در هتل ها و ایجاد زیرساخت مناسب برای صنعت گردشگری است.

کارگر با بیان اینکه مساحت زیربنا ساختمان افشار بیش از یک هزار و ۸۰۰ مترمربع است، اظهار داشت: ساختمان اهدایی مرحوم افشار با این وسعت، فضای بسیار خوبی برای ارائه آموزش در زمینه هتلداری و گردشگری محسوب می شود و می تواند زیرساخت مناسبی برای ارائه هرچه بهتر و با کیفیت تر خدمات از سوی نیروهای متخصص باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با خلاقیت و نوآوری در این زمینه، شاهد ایجاد و ارائه خدمات نوین و شایسته آموزشی در زمینه هتلداری وگردشگری به هموطنان باشیم .

منبع: کانون مهندسین استان یزد






آخرین عناوین آخرین عناوین