ID : 6011043
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز خبر داد:

برگزاری 60 برنامه در هفته بسیج در مهریز / مهمترین ماموریت بسیج، حفظ آرمان های انقلاب است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: در سی و چهارمین بهار سالروز تاسیس این سازمان مردمی بیش از 60 برنامه در سطوح مختلف بسیج در شهرستان مهریز برگزار می شود .

سرهنگ پاسدار محمدرضا دهقان دهنوی در گفتگو با صبح مهریز با بیان اینکه بیش از 60 برنامه در هفته بسیج در مهریز برگزار می شود افزود: امسال در سی و چهارمین بهار سالروز تاسیس این سازمان مردمی بیش از 60 برنامه در سطوح مختلف بسیج برگزار می شود که مهمترین آنها: عطرافشانی قبورشهدا و میثاق با شهدا، میقات صالحین در مساجد و حوزه های بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات، همایش سرگروه های صالحین با والدین، اجتماع دو هزارنفری بسیجیان، همایش عفاف و حجاب می باشد.

دهقان با بیان اینکه هفته بسيج، بزرگ‏داشت جان‏فشانى‏هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است افزود:  بسیج، درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع آبیاری و تنومند گشت، رشد یافت و به اوج عشقی خدایی رسید.

وی تصریح کرد: بسیج و بسیجی، نیروهای رزمنده‏ای را در نظر می‏آورد که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از حکومت سالامی را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: مهم‌ترین ماموریت نیروهای جان برکف بسیجی را حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و مقابله با تهدید نرم عنوان کرد.






آخرین عناوین آخرین عناوین