ID : 6718550

ثبت نام طرح‌های علوم قرآنی در مهد قرآن جوادالائمه(ع) یزد آغاز شد


مدیرعامل مهد قرآن جوادالائمه(ع) یزد از ثبت نام طرح‌های علوم قرآنی ویژه فصل تابستان در محل این مرکز خبر داد.

به گزارش صبح مهریز ،  حجت‌الاسلام مطهریان، مدیرعامل مهد قرآن جوادالائمه(ع) شهرستان یزد  با اعلام این خبر عنوان کرد: مهد قرآن جوادالائمه (ع) یزد همزمان با فرارسیدن فصل تابستان از متقاضیان رشته‌های قرآنی به‌مدت دو هفته ثبت نام می‌کند.

وی افزود: طرح‌های علوم قرآنی این مؤسسه اعم‌ از حفظ قرآن، مفاهیم قرآن و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم می‌شود؛ همچنین سلسله نشست‌های «آداب زندگی از منظر قرآن» برای بزرگسالان برگزار خواهد شد.

مطهریان به اختصاص مربیان قرآن در طرح‌های علوم قرآنی اشاره کرد و گفت: برای تعلیم و تربیت متعلمان از مربیان متخصص شهرستان یزد استفاده می‌شود؛ پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 100 نفر از تمامی گروه‌های سنی ثبت نام کنند.

مدیرعامل مهد قرآن جوادالائمه(ع) اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان برنامه‌های قرآنی این مؤسسه از اول خرداد آغاز می‌شود و به‌مدت دو هفته ادامه دارد.

وی به مکان برگزاری کلاس‌های مهد قرآن جوادالائمه(ع) یزد اشاره و تصریح کرد: با توجه به استقبال افراد در فصل تابستان، در نظر داریم تا برخی از کلاس‌ها را در مرکز قرآنی حضرت فاطمه(س) یزد برگزار کنیم.

مطهریان در پایان یادآور شد: پس از برگزاری هر یک از طرح‌های علوم قرآنی این مؤسسه، آزمون برگزار می‌شود و نفرات ممتاز حائز دریافت گواهینامه قبولی می‌شوند؛ همچنین برای ارتقای مدرک می‌توانند در مقاطع بالاتر ثبت نام کنند.






آخرین عناوین آخرین عناوین