ID : 27418637
در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز مطرح شد؛

جاده اصلی یزد- مهریز روشن می شود


جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز؛  فرماندار مهریز و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان مهريز  بر هماهنگی و  برنامه ریزی جهت خدمت رسانی و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به ظرفیت های بالای شهرستان در جذب گردشگر تاکید نمود و گفت: بايد به نحوی  برنامه ريزي كنيم تا قابليت ها و مناطق گردشگري و جذاب شهرستان  به مسافران نوروزی معرفي شود.

رستگاری افزود: طی قراردادی، شرکت توسعه عمران ضمن مراقبت از اموال بیت المال و امانتداری  و حراست از چشمه غربالبیز و نظافت این تفرجگاه در جهت ارائه خدمات رفاهی و اسکان مسافران نوروزی  فعالیت می کند.

وی ادامه داد: از دیگر تدابیری که برای زیباسازی  شهر  و اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در ایام نوروز  اندیشیده شده است می توان به نصب بنرهای اطلاع رسانی و راهنما و نظافت ورودی روستای سریزد و رنگ آمیزی سنگ جدول های جاده سنتو و روشنایی جاده اصلی یزد - مهریز  بعد از پلیس راه اشاره کرد.

فرماندار  مهریز با بیان اینکه  تلاش می کنیم فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم اظهار داشت: ورودی غربالبیز برای مسافران مهریزی رایگان در نظر گرفته شده و برای سایر  مسافران از اقصی نقاط استان، بهای آن 30000 ریال می باشد که البته این خبر قطعی نیست.

مهدی دهقان زاده بخشدار شهرستان مهریز افزود: نصب تابلوهای راهنما در  روستاهای هدف گردشگری، اصلاح روشنایی معابر ، و برگزای جشنواره فرهنگی ورزشی از اولویت های بخشداری در روستاها برای نوروز 96 است.

صمدیانی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان  گفت: اماکن اقامتی و گردشگری شهرستان پذیرای مهمانان نوروزی است و  ویزه نامه نوروزی نیز در دست چاپ است.

وی ادامه داد: 9 فروردین ماه روز مهریز است  و برای این روز برنامه های متنوعی را ترتیب داده ایم.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین