ID : 26046640
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

دو نمایشنامه کمدی در بافق اجرا می شود


مدیر گروه هنری آرین از اجرای دو نمایشنامه و یک کار کودک در ایام الله دهه فجر در بافق خبر داد.

به گزارش صبح مهریز؛ با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر گروههای تئاتر بافق در حال آماده شدن برای برگزاری برنامه شاد و متنوع این ایام می باشند.

یکی از گروه های فعال در عرصه تئاتر گروه ارین با مدیریت رضا رحیمی می باشد. وی در گفتگو با خبرنگار بافق خبر؛ در پاسخ به این سوال که آیا پروه آرین برای دهه فجر برنامه ای تدارک دیده است گفت:

بله ، این یکی از کوچکترین وظایف ما هست که در اکثر مراسمات با حضور فعال و برنامه های شاد و متنوع بتوانیم در خدمت مردم دوست داشتنی بافق باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال سعی کردیم از پتانسیل موجود در بین کودکان و نوجوانان و جوانان بافقی که به هنر علاقه دارند استفاده کنیم و برنامه های کمدی و سیاه بازی و کار کودک را روی صحنه ببریم.

رحیمی از اجرای دو نمایشنامه و یک کار کودک خبر داد و بیان داشت: نمایشنامه کمدی سراسر خنده "این چند پدر 2" به کارگردانی وی، همچنین نمایش سیاه بازی"عروسک ها عاشق میشوند" که برگرفته از قصیده های مولانا هست به کارگردانی میثم پورمنش و کار کودک توسط گروه قاصدک با اجرای حامد علی اکبری در این ایام اجرا می شود.

وی زمان اجرای این برنامه ها را از 8 بهمن ماه لغایت 21 بهمن ماه در سینما قدس آهنشهر اعلام کرد و عنوان داشت:همه بازیگران و عوامل گروه سخت در تلاشند تا بتوانند  در دهه مبارک فجر شبهای بیاد ماندنی را برای همشهریان رقم بزنند .

مدیر گروه آرین در پایان از اصغر مولودی که زحمت طراحی صحنه و اجرای دکور را کشیدند و مجید پور رجب که کار اجرای گریم را بر عهده گرفتند تشکر کرد.

انتهای پیام/ج



آخرین عناوین آخرین عناوین