ID : 29724731
اقدام خودجوش جوان‌اردکانی برای تبیین فرمان آتش‌به اختیار؛

طراحی کودکانه تصاویر اسلامی ایرانی بر روی دفتر دانش آموزان ابرکوه/ لزوم حمایت مسئولان فرهنگی


جوان ابرکوهی گفت: از شاخصه های مهم این طرح اختصاصی بودن آن است و اینکه تمثال شهدای هر محله و منطقه، در بین دانش آموزان همان منطقه با تخفیف 30 درصدی به فروش می رسد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از سرو ابرکوه، علی مقیمی جوان ابرکوهی با فرمان آتش به اختیار رهبر معظم  انقلاب اسلامی (مدظله) در کار فرهنگی، آستین همت  را  بالا زد و با چاپ دفترهای دانش آموزی متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی قصد دارد ارزش های ایرانی اسلامی را  زنده نگه دارد.

مقیمی که موضوع تولید شده روی جلد دفترها را شهدا، اماکن مذهبی وآثار باستانی ابرکوه انتخاب کرده است، در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: طراحی این موضوعات بر روی دفترهای دانش آموزان در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی اسلامی بوده است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: از شاخصه های مهم این طرح می توان اختصاصی بودن آن را عنوان کرد و اینکه تمثال شهدای هر محله و منطقه در بین دانش آموزان همان منطقه با تخفیف 30 درصدی و با برند ایرانی به فروش می رسد.

مقیمی افزود: دومین شاخصه این پروژه، کودکانه بودن آن است، پیش از این طرح های فتوشاپ شده شهدا بر روی جلد دفاتر دانش آموزان چاپ می شد اما این طرح اخیر، نقاشی است و از کاغذهایی با کیفیت بالا تهیه می شود.

این جوان با بیان اینکه دفترهایی که با طرح های غربی در بازار به فروش می رسند از کاغذهای غیر بهداشتی استفاده می شود گفت: دفاتری که با طرح های غربی تولید و به فروش می رسد، علاوه بر تاثیرات منفی که  بر روح و روان نسل ایرانی دارد، از کاغذهای دست دوم و سوم و یا بازیافت استفاده می شود که بعضا دارای ویروسی است که بعد از سال های متمادی عوارض خود را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: مسئولان بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از این طرح ها حمایت ویژه کردند که جا دارد از آنان قدردانی شود و از دیگر نهادها نیز می خواهیم که این طرح ها را شخصی تلقی نکنند، امروز انجام کار فرهنگی که به گفته برخی مسئولان در اولویت های دست چندم است، بسیار مهم است و با حمایت آنان می توان در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی قدم های بهتر و موثرتری برداشت.

مقیمی افزود: مسئولان فرهنگی کشور ما در طی این چند سال اخیر معتقدند کار فرهنگی زمان بر است و انجام این امور کار راحتی نیست و با این بهانه ها انجام این امور همچنان معلق مانده است، اما با این حرکت ثابت کردیم  که با اقدامی جهادی می توان بهترین و موثرترین کار فرهنگی را انجام داد، و  اینکار توانستنی است! 

وی در پایان از همه همشهریان دعوت کرد که برای خرید این دفاتر به مراکز فروش لوازم التحریر در سطح شهرستان ابرکوه مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج






آخرین عناوین آخرین عناوین