ID : 6012191
در پی راهیابی دو اثر از هنرمندان یزدی به اکسپو صورت گرفت

فروش ۶۰ میلیونی اثر هنرمند یزدی در اکسپو تهران


دو اثر تجسمی از هنرمند یزدی به اکسپو تهران راه یافت.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا، خانم احمدیه هنرمند یزدی در گفتگو با روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت : دراین اکسپو که با حمایت وهمکاری گالری خاورمیانه وبا حضورعلی مراد خوانی معاون وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی وجمعی از هنرمندان واهالی هنر عصرروز جمعه ۸ آذراز ساعت ۱۶ تا ۲۱  درنگارخانه خاورمیانه تهران برگزار شد ، از ۳۰ اثر منتخب به نمایش درآمده درنگارخانه هفت خوان یزد که به صورت مجازی ارسال شده بود ، دو تابلو با عنوان "خواب وخاک"اثرجاویداحمدیه  و "زندگی چیست عشق ورزیدن " اثرمن به بخش فروش راه پیدا کرد ودرنهایت اثر " زندگی چیست عشق ورزیدن" دراین اکسپو خریداری شد .

خانم احمدیه هنرمند یزدی و مدیرنگارخانه هفت خوان گفت :تابلو منتخب نقاشی خط  درابعاد ۸۰*۸۰ تهیه  شده بود ، که درنهایت به مبلغ ۶۰ میلیون ریال به فروش رفت .

وی ادامه دا د : هنرهای تجسمی باید به عنوان یکی از وسایل مورد نیاز جایگاه خود را در خانه‌ها پیدا کند که این امر به فرهنگسازی نیاز دارد.

این هنرمند یزدی درپایان گفت : اقتصاد هنر یکی از دغدغه‌های مهم عرصه هنرهای تجسمی است که با تصویب قانون اختصاص بودجه یک دهم درصدی نهادهای دولتی به خرید آثار هنری در سال ۹۰، نوری کم فروغ در جامعه هنرهای تجسمی شکل گرفت که هنرمندان را به حل مشکلات عرصه اقتصاد هنرهای تجسمی امیدوار کرد. اکسپو حداقل کاری است که دراین زمینه انجام می شود و باید از برگزاری آن استقبال کرد.






آخرین عناوین آخرین عناوین