ID : 5962057
معاون اول قوه قضاییه:

مردم به ساز و کار انتخابات اعتماد دارند


معاون اول قوه قضاییه گفت: حضور مردم در بیش از 30 انتخابات، نشان دهنده اعتماد عمیق آنان به ساز و کارهای انتخاباتی است که در قانون اساسی پیش بینی شده است. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساز و کار انتخابات در کشور بسیار اطمینان بخش و اعتماد آفرین است، افزود: در قانون اساسی، هم مجریان انتخابات معرفی شده اند و هم معاونان انتخاباتی که شورای نگهبان عهده دار آن است. وی ، مجری واقعی انتخابات را مردم دانست که با محوریت وزارت کشور و دولت به اجرای انتخابات می پردازند و ادامه داد : طرح مسائلی که ساز و کار انتخابات را زیر سووال ببرد حتما بحث انحرافی است. معاون اول قوه قضاییه با تاکید براینکه دشمن پس از فتنه 88 ، دقیقا اعتماد مردم را هدف قرار داد، اضافه کرد: دشمن می خواست مردم را نسبت به نظام، انتخابات سالم و این ساز و کار دچار تردید کند که البته موفق نشد. حجت الاسلام و المسلمین رییسی اظهار امیدواری کرد انتخابات آینده بسیار باشکوه تر از انتخابات گذشته برگزار شود و موجب یاس و ناامیدی دشمن شود. وی همچنین با بیان اینکه قانون انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون، فراز و فرودهایی داشته است و در هر دوره با نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اصلاحاتی اعمال شده است، افزود: اگر ضرورت دارد قانون انتخابات باز هم اصلاح شود باید بصورت جامع، همه مشکلات احتمالی آن در نظر گرفته شود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: حضور مردم در بیش از 30 انتخابات، نشان دهنده اعتماد عمیق آنان به ساز و کارهای انتخاباتی است که در قانون اساسی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساز و کار انتخابات در کشور بسیار اطمینان بخش و اعتماد آفرین است، افزود: در قانون اساسی، هم مجریان انتخابات معرفی شده اند و هم معاونان انتخاباتی که شورای نگهبان عهده دار آن است. وی ، مجری واقعی انتخابات را مردم دانست که با محوریت وزارت کشور و دولت به اجرای انتخابات می پردازند و ادامه داد : طرح مسائلی که ساز و کار انتخابات را زیر سووال ببرد حتما بحث انحرافی است. معاون اول قوه قضاییه با تاکید براینکه دشمن پس از فتنه 88 ، دقیقا اعتماد مردم را هدف قرار داد، اضافه کرد: دشمن می خواست مردم را نسبت به نظام، انتخابات سالم و این ساز و کار دچار تردید کند که البته موفق نشد. حجت الاسلام و المسلمین رییسی اظهار امیدواری کرد انتخابات آینده بسیار باشکوه تر از انتخابات گذشته برگزار شود و موجب یاس و ناامیدی دشمن شود. وی همچنین با بیان اینکه قانون انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون، فراز و فرودهایی داشته است و در هر دوره با نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اصلاحاتی اعمال شده است، افزود: اگر ضرورت دارد قانون انتخابات باز هم اصلاح شود باید بصورت جامع، همه مشکلات احتمالی آن در نظر گرفته شود.





آخرین عناوین آخرین عناوین