ID : 5983005

معلمان مهریز در مسابقات علمی عملکردی استان مقام برتر را کسب کردند


کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: معلمان دبستان شاهد دانش مهریز در مسابقات علمی عملکردی استان مقام برتر را بدست آوردند .  به گزارش صبح مهریز؛   عبدالکریم ابویی مهریزی  افزود: شش نفر از معلمان این آموزشگاه که در مسابقات شهرستان رتبه اول را کسب نموده بودند در مسابقات استانی موفق به کسب مقام دوم استان شدند. وی افزود: مسابقات علمی عملکردی به منظور بالا بردن توان علمی و عملی آموزگاران مقطع ابتدایی و آشنایی هرچه بیشتر آنها با مفاهیم و دانستنی های ریاضی و علوم برگزار می شود. کارشناس آموزش ابتدایی اموزش و پرورش شهرستان مهریز ادامه داد: محتوای آزمون از مفاهیم علمی و عملکردی کتابهای ریاضی و علوم دوره ابتدایی انتخاب شده بود. ابویی اظهار داشت: در همایشی که با حضور خانم قربان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ودر مرکز استان برگزار می شود با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از معلمین شهرستان تقدیر می گردد. وی در پایان از همکاران محترمی که دلسوزانه تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح علمی دانش آموزان به کار می گیرند تشکر و قدردانی نمود .

کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: معلمان دبستان شاهد دانش مهریز در مسابقات علمی عملکردی استان مقام برتر را بدست آوردند .
 به گزارش صبح مهریز؛ عبدالکریم ابویی مهریزی  افزود: شش نفر از معلمان این آموزشگاه که در مسابقات شهرستان رتبه اول را کسب نموده بودند در مسابقات استانی موفق به کسب مقام دوم استان شدند. وی افزود: مسابقات علمی عملکردی به منظور بالا بردن توان علمی و عملی آموزگاران مقطع ابتدایی و آشنایی هرچه بیشتر آنها با مفاهیم و دانستنی های ریاضی و علوم برگزار می شود. کارشناس آموزش ابتدایی اموزش و پرورش شهرستان مهریز ادامه داد: محتوای آزمون از مفاهیم علمی و عملکردی کتابهای ریاضی و علوم دوره ابتدایی انتخاب شده بود. ابویی اظهار داشت: در همایشی که با حضور خانم قربان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ودر مرکز استان برگزار می شود با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از معلمین شهرستان تقدیر می گردد. وی در پایان از همکاران محترمی که دلسوزانه تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح علمی دانش آموزان به کار می گیرند تشکر و قدردانی نمود.





آخرین عناوین آخرین عناوین