ID : 29242889
امام جمعه میبد:

ملت بزرگ ایران در روز قدس پاسخ حکام سعودی و مزدورانش را می دهند/ لزوم برطرف کردن اشکالات سند 2030


امام جمعه میبد گفت: ملت بزرگ و غیور ایران در روز جهانی قدس نشان میدهند که این حکام غارتگر و مزدورانش رفتنی هستند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از میبد خبر، آیت الله اعرافی امام جمعه میبد با تبریک ماه رمضان و توصیه روزه داران به تقوای الهی اظهار داشت: اساس ماه رمضان تقواست و ماه رمضان یک اموزشگاه است. 

وی همچنین با اشاره به وفات حضرت خدیجه این بزرگ بانوی اسلام عنوان کرد :خدیجه زنی است که تمام هستی خود را قربانی بعثت و و رسالت پیامبر کرد اما شیرینی فتح و پیروزی را نکشید.

آیت الله اعرافی در ادامه سخنان خود با  گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و سالروز   14خرداد تاکید کرد :متاسفانه نسل امروز ما امام را کمتر درک کرده اند و ما کمتر توانستیم تمام ویژگی‌های علمی و معنوی و اخلاقی این بزرگ مرد تاریخ را به جوانان بشناسانیم. 

وی تصریح کرد: نباید در شناخت امام و ویژگیهای ایشان کوتاهی کنیم و نباید بگذاریم امام را تحریف کنند که متاسفانه  چنین عملی  انجام میشود. 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با قدردانی از حضور پرشور و چشمگیر مردم در انتخابات عنوان کرد:  اکنون منتخبین مردم وظایف سنگینی بر عهده داردو باید در راستای درخواستهای مردم تلاش کنند و خواستهای انها را براورده کنند. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه اموزش و پرورش  قابل احترام است اظهار داشت: گرچه ما باید با تفاهم نامه ها و قراردادها با دنیا تعامل داشته باشیم اما نباید قرارداد و سندی را امضا کنیم که مغایر با اسلام و قانون اساسی ما باشد و اشکلات سند 2030 باید بر طرف شود و توجه بیشتر به این سند شود. 

امام جمعه میبد  با اشاره با شرایط منطقه و قساوت حکام سعودی و جلوه های ظلم و ستم در حق شیعیان و شیخ عیسی قاسم  افزود: زشت ترین و مضحک ترین کار رئیس جمهور  امریکا سفر به ریاض و شرکت در کنفرانس ریاض بود و دولتی که خود خواستگاه تروریست است اکنون داعیه دار مبارزه با تروریست شده است. 

ایت الله اعرافی ضمن  تاکید بر اینکه ترامپ حکام سعودی، به دنبال جنگ در منطقه و غارت و چپاول ثروت های اسلام هستند افزود: این مضحک است و قطعاً مردم بزرگ ایران  در روز قدس نشان میدهند که این حکام غارتگر و مزدور رفتنی هستند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین