ID : 5960574
امام جمعه موقت یزد:

وظیفه احزاب حفظ و حراست از کیان انقلاب است


امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه بسیاری از همین احزاب موجود در کشور پس از پیروزی انقلاب و از دل همین نظام به وجود آمدند گفت: وظیفه ی امروز احزاب موجود در کشور حفظ و حراست از کیان این انقلاب و نظام است. حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن معزالدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیاری از همین احزاب موجود در کشور پس از پیروزی انقلاب و از دل همین نظام به وجود آمدند اظهار داشت: وظیفه ی امروز احزاب موجود در کشور حفظ و حراست از کیان این انقلاب و نظام است. معزالدینی گفت: یکی از رموز اصلی موفقیت نظام اسلامی و شکست توطئه های دشمن طی سال های گذشته، همین وجود وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان بوده است. وی گفت: در سایه وحدت اسلامی بین آحاد مردم است که دشمن نمی تواند اهداف شوم خود را در قبال اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دنبال نماید. امام جمعه موقت یزد خاطر نشان کرد: دشمن همیشه به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف است و لذا باید در مقابل ترفند های گوناگون دشمنان هوشیار و با بصیرت بود. وی به دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال اشاره و از همه مردم خواست تا این مراسم را جدی بگیرند . معزالدینی عنوان کرد: دشمن امسال با توطئه هایی که علیه ملت ایران به راه اانداخته، به دنبال بی رونق جلوه دادن این ایام و سایر مناسبت ها هستند اما ملت ایران به طور قطع بار دیگر به آن ها خواهد فهماند که در خواب به سر می برند. وی افزود: ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر یادآور اقتدار و عظمت ملت ایران است و دشمن آن را همواره عامل سرشکستگی خود می‌ دانسته بنابراین همواره در صدد کمرنگ نشان دادن آن بوده است. معزالدینی گفت: حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه شکست توطئه های دشمنان است. وی همچنین به اصل نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: آنچه باید برای همه مردم و مسئولان مهم باشد ، آن حفظ و حراست از انقلاب مقدس اسلامی است . امام جمعه موقت یزد گفت: همه افراد باید با همه وجود برای نگهبانی از اصل نظام و انقلاب اسلامی در مسیر توصیه های مقام معظم رهبری حرکت کنند

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه بسیاری از همین احزاب موجود در کشور پس از پیروزی انقلاب و از دل همین نظام به وجود آمدند گفت: وظیفه ی امروز احزاب موجود در کشور حفظ و حراست از کیان این انقلاب و نظام است. حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن معزالدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیاری از همین احزاب موجود در کشور پس از پیروزی انقلاب و از دل همین نظام به وجود آمدند اظهار داشت: وظیفه ی امروز احزاب موجود در کشور حفظ و حراست از کیان این انقلاب و نظام است. معزالدینی گفت: یکی از رموز اصلی موفقیت نظام اسلامی و شکست توطئه های دشمن طی سال های گذشته، همین وجود وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان بوده است. وی گفت: در سایه وحدت اسلامی بین آحاد مردم است که دشمن نمی تواند اهداف شوم خود را در قبال اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دنبال نماید. امام جمعه موقت یزد خاطر نشان کرد: دشمن همیشه به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف است و لذا باید در مقابل ترفند های گوناگون دشمنان هوشیار و با بصیرت بود. وی به دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال اشاره و از همه مردم خواست تا این مراسم را جدی بگیرند . معزالدینی عنوان کرد: دشمن امسال با توطئه هایی که علیه ملت ایران به راه اانداخته، به دنبال بی رونق جلوه دادن این ایام و سایر مناسبت ها هستند اما ملت ایران به طور قطع بار دیگر به آن ها خواهد فهماند که در خواب به سر می برند.

وی افزود: ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر یادآور اقتدار و عظمت ملت ایران است و دشمن آن را همواره عامل سرشکستگی خود می‌ دانسته بنابراین همواره در صدد کمرنگ نشان دادن آن بوده است.

معزالدینی گفت: حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه شکست توطئه های دشمنان است.

وی همچنین به اصل نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: آنچه باید برای همه مردم و مسئولان مهم باشد ، آن حفظ و حراست از انقلاب مقدس اسلامی است . امام جمعه موقت یزد گفت: همه افراد باید با همه وجود برای نگهبانی از اصل نظام و انقلاب اسلامی در مسیر توصیه های مقام معظم رهبری حرکت کنند





آخرین عناوین آخرین عناوین