ID : 26071574
رییس تامین اجتماعی مهریز خبر داد:

پرداخت افزون بر 18 میلیارد ریال حقوق به بازنشستگان مهریزی


رییس تامین اجتماعی مهریز گفت: در سال جاری حقوق ها بدون تاخیر پرداخت شده و هیچ گونه معوقه ای نداریم و سعی ما بر این بوده که به مردم خدمات مطلوب ارائه کنیم.

به گزارش صبح مهریز، رییس تامین اجتماعی مهریز گفت:  ماهیانه  افزون بر 18 میلیارد ریال حقوق به بازنشستگان مهریزی پرداخت می شود که در گزارش عملکرد این اداره که به زودی منتشر خواهد شد، مابه التفاوت پرداخت حق بیمه ی بیمه شدگان مهریزی و پرداخت حقوق بازنشستگان مهریزی توسط این اداره مشخص می شود.

محمود صادقی با اشاره به بیمه تکمیلی بازنشستگان داوطلب افزود: قراردادی فی مابین کانون بازنشستگان مهریز و شرکت آتیه سازان حافظ برای رفاه حال بازنشستگان منعقد شده است و در حال حاضر  بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به کانون بازنشستگان مهریز مابه التفاوت هزینه های درمانی خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: تا چند سال قبل برای رفاه حال بازنشستگان، مقداری مواد غذایی به بازنشستگان به صورت بن پرداخت می شد که به دلیل مشکل تامین کالاهای مورد نظر و مشکلات دیگر، بن کالا در چند سال اخیر به صورت نقدی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.

صادقی درخصوص افزایش حقوق مستمری بگیران نیز خاطر نشان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان طبق مصوبه وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی از خردادماه امسال به حساب تمام بازنشستگان مهریزی واریز شد و تامین اجتماعی مهریز طبق مصوبات وزارت کار  به مردم خدمت رسانی می کند.

وی درمورد  نحوه پرداخت حقوق  بازنشستگی  گفت: در سال جاری حقوق ها بدون تاخیر پرداخت شده و هیچ گونه معوقه ای نداریم و  سعی ما بر این بوده که به مردم خدمات مطلوب ارائه کنیم و رضایت مردم برای این اداره در اولویت امر قرار دارد.

در گزارش قبلی که در تاریخ 15 دی ماه درخصوص وضعیت بازنشستگان مهریزی تهیه کردیم، بازنشستگان یکی از مشکلات خود را عدم افزایش حقوق و  تاخیر در  پرداخت حقوق ها می دانستند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین