ID : 27548077
در آستانه عید نوروز؛

کمیته روشنایی مهریز از وضعیت روشنایی معابر و تفرجگاه ها بازدید کرد


فرماندار شهرستان مهریز و تعدادی از مدیران مرتبط در قالب کمیته روشنایی از وضعیت روشنایی معابر اصلی و پارک ها و بوستانهای شهرستان مهریز بازدید کردند و فرماندار مهریز مواردی که نیاز به تعمیر و بهسازی داشت را متذکر شد.

به گزارش صبح مهریز؛ فرماندار مهریز در گفتگو با خبرنگار صبح مهریز گفت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای خدمت رسانی به شهروندان مهریزی و مسافران نوروزی، کمیته روشنایی مهریز تشکیل شد تا روشنایی معابر و تفرجگاه ها و جاده های مهریز در سه حوزه مجزا مورد بررسی قرار گیرد. 

سید محمد رستگاری افزود: بازدید از پارک ها و تفرجگاه ها از جمله غربالبیز، پارک منگاباد و کوثر و بررسی روشنایی این اماکن و نصب نورافکن که به عهده شهرداری مهریز است و نیز بررسی روشنایی معابر و رفع نواقص موجود توسط شرکت توزیع برق شهرستان از برنامه های این کمیته بود.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص روشنایی جاده سنتو توسط اداره راه و شهرسازی که چندین سال است با وجود پرتردد بودن این مسیر و وقوع تصادفات و اینکه از مطالبات مهم مردم مهریز بوده است، با اختصاص بودجه ای به مبلغ 20 میلیارد ریال قرار است  سال آینده روشنایی جاده یزد - مهریز از کافه صحرا تا پلیس راه یزد - کرمان به طول 6 کیلومتر تامین شود.

این مسئول اظهار داشت: در بحث روشنایی این جاده باید مسئولین استان ورود کنند و با برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، سال آینده پروژه روشنایی این مسیر کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/ج 


 





آخرین عناوین آخرین عناوین