ID : 6013555
وزیر دادگستری در مصاحبه با یزد رسا:

گزارش های غلط عده ای در داخل به جدال حقوق بشر علیه ایران دامن می زند


وزیر دادگستری با بیان اینکه صدور قطعنامه‌های حقوق بشری علیه ایران جدال سیاسی است گفت: گزارش های غلطی که عده ای در داخل کشور به مردم ارائه می دهند نیز بر این جدال دامن می زند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، وزیر دادگستری در خصوص صدور قطعنامه‌های حقوق بشر علیه ایران اظهار داشت: سیاسی بودن این قضیه نه تنها برای ما بلکه برای خود آن ها هم  بسیار روشن  وآشکار است و با توجه به اینکه حقوق ایران را سال های زیادی نقض کرده اند صدور اینگونه بیانیه ها هم یک جدال سیاسی است.

حجت السلام مصطفی پور محمدی با بیان اینکه عده ای در داخل کشور در حق مردم ظلم کرده اند و بر علیه منافع و امنیت ملت ایران تاخته اند افزود: این افراد در کشور وقتی با قاطعیت نظام روبرو شدند یا به مجازات رسیدند یا فرار کردند که طبیعی است برخی قائله ها و پرونده سازی ها توسط آن ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: گزارش های غلطی که عده ای در داخل کشور به مردم ارائه می دهند نیز بر این جدال دامن می زند.

پور محمدی تصریح کرد: ایران از طرفی  گرفتار این اطلاعات و گزارش های این چنین است و از طرف دیگر با دشمنان  قسم خورده ای روبرو است که با اساس نظام اسلامی در تضاد هستند و ساکت ننشسته اند و با دستاویز قرار دادن موضوعاتی چون حقوق بشر و سلاح هسته ای که بهانه ای هم بیش نیست بر علیه ملت و نظام ایران اقدام می کنند.

وزیر کشور این اقدامات را در برابر اراده مردم ایران و قاطعیت مسئولین نظام بی اثر عنوان کرد و گفت: از طرفی ما باید تلاش کنیم تا اگر در این مسیر نقص و کمبودی داریم جبران کنیم  و نصاب های سلامت را در کشور تقویت کنیم و از طرفی با هوشمندی از حقوق ملت ایران در مجامع بین المللی دفاع کنیم.

حجت السلام پور محمدی در پایان با اشاره به تأثیرگذار بودن این بیانیه ها بر عملکرد تیم مذاکره کننده ایران خاطرنشان کرد: صدور این بیانیه ها به نفع ما خواهد بود چراکه قاطعیت مسئولین ایران را در رسیدن به اهدافشان بیشتر می کند و اگر در مسائل سیاسی و هسته ای موفقیتی کسب کنیم طبعاً در مجامع دیگر با دست بالاتر حضور پیدا خواهیم کرد.






آخرین عناوین آخرین عناوین