ID : 5972484
مسئول آموزش فرهنگ ترافیك پلیس راهور استان یزد:

۹۰ %فوت شدگان و معلولیت های ناشی از تصادف موتور سواران به خاطر عدم استفاده از کلاه ایمنی است


به نقل از یزد رسا، سروان آدمی زاده با اشاره به وجود ۳۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت که به هرنفر ۱٫۲ % و به هرخانواده چهار نفر یزدی یک دستگاه موتور سیکلت  می رسد افزود: بیشترین آسیب های ترافیکی در بخش موتور سواران می باشد. مسئول آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد تصریح کرد: سالانه ۲۵۰۰ نفر در یزد دچار معلولیت می شوندکه ۷۰% این معلولیت ها ناشی از تصادف با موتور سیکلت می باشد و بیش از ۹۰ % فوت شدگان و معلولیت های ناشی از تصادف به خاطر عدم استفاده از کلاه ایمنی می باشد . وی افزود: ادارات فرهنگی باید دخالت کنند و در این زمینه پلیس را یاری نمایند زیرا در مقابل بیماری آنفولانزا همه بسیج شدند در حالی که آمار تعداد فوت شدگان بر اثر این بیماری را ۹۰۰ نفر اعلام شد و حال آمار کشته های حوادث ترافیکی سالانه ۲۰ هزار نفر می باشد .

به نقل از یزد رسا، سروان آدمی زاده با اشاره به وجود ۳۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت که به هرنفر ۱٫۲ % و به هرخانواده چهار نفر یزدی یک دستگاه موتور سیکلت  می رسد افزود: بیشترین آسیب های ترافیکی در بخش موتور سواران می باشد.
مسئول آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد تصریح کرد: سالانه ۲۵۰۰ نفر در یزد دچار معلولیت می شوندکه ۷۰% این معلولیت ها ناشی از تصادف با موتور سیکلت می باشد و بیش از ۹۰ % فوت شدگان و معلولیت های ناشی از تصادف به خاطر عدم استفاده از کلاه ایمنی می باشد .
وی افزود: ادارات فرهنگی باید دخالت کنند و در این زمینه پلیس را یاری نمایند زیرا در مقابل بیماری آنفولانزا همه بسیج شدند در حالی که آمار تعداد فوت شدگان بر اثر این بیماری را ۹۰۰ نفر اعلام شد و حال آمار کشته های حوادث ترافیکی سالانه ۲۰ هزار نفر می باشد .





آخرین عناوین آخرین عناوین