Skip to Content

گفتگوی 22 بهمن / عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد :

حماسه زنان یزدی در 22 بهمن نشان از ولایت مداری است


عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد گفت : زنان یزدی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با لبیک به درخواست رهبر فرزانه انقلاب ، ولایتمداری خود را نشان دادند و آمدند تا در تحقق فرمایش اخیر رهبر انقلاب که فرمدند» توافق نکردن بهتر از توافق کردن است » یک توافق خوب را خواستار شوند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، رقیه کفیل الناس که علاوه بر عضویت در جمعیت زنان فرهیخته استان، مسئولیت هیئت پیروان عترت رزمندگان اسلام را نیز عهده دار است در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد : یک حسی در وجود مردم هست که در هر شرایطی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و حاک از شور انقلابی این مردم به ویژه در قشر زنان است که به نشانه شکرگزاری از نعمتی که خداوند به آنان عطا کرده است در این راهپیمایی شرکت می کنند.
کفیل الناس تصریح کرد : 22 بهمن پس از 36 سال تابنده تر از همیشه در منطقه و جهان پرتو افکنی می کند و داهیه دار بیداری اسلامی در جهان شده است.
وی با اشاره به نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت : 22 بهمن 57 سرآغاز بیداری اسلامی و نماد حضور مقتدرانه و عزت مندانه مردم شهیدپرور و حماسه ساز ایران اسلامی بود که تا کنون توانسته چشم طمع دشمنان را کور و دست تعدی آنان را از کشورمان قطع کند.
عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد در بخش دیگری از این گفتگو بیان کرد : مهم ترین ویژگی این انقلاب  و مردم عنصر ولایت پذیری است و زنان یزدی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با لبیک به درخواست رهبر فرزانه انقلاب ، ولایتمداری خود را نشان دادند و آمدند تا در تحقق فرمایش اخیر رهبر انقلاب که فرمدند» توافق نکردن بهتر از توافق کردن است » یک توافق خوب را خواستار شوند.
کفیل الناس درخصوص اهم برنامه های هیئت پیروان عترت رزمندگان اسلام یزد گفت : هدف از اجرای برنامه ها شناسایی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان امروزی است.
وی اهم برنامه های این هیئت را برگزاری نشست زن و انقلاب در شاهزاده فاضل یزد، همایش شکفتن بهار در زمستان ویژه زنان مداح در مرکز آموزش عقیله بنی هاشم
این هیأت، دیدار با خانواده شهدا، حضور در مدارس با هدف بیان  روایت انقلاب یزد، و نشست زن و بصیرت انقلابی در شاهزاده فاضل یزد برشمرد.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری