Skip to Content

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

زنان با پیام های دروغین فمینیسم جایگاه خود را از دست دادند


رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: با گفتمان انقلاب هویت ربوده شده زنان بازگشت و همه متوجه شدند که با پیام های دروغین فمینیسم نه تنها زنان به جایگاه مردان نرسیدند بلکه جایگاه خود را به عنوان همسر و مادر از دست دادند.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایرنا؛  مینو اصلانی روز شنبه در میزگرد خبری با موضوع نقش و جایگاه ارزشمند بسیج برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه زن و خانواده در محل پاتوق خبر افزود: به همین منظور مقابله با حرکت های فمینیستی را در دستور کار خود داریم.
اصلانی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی احیای هویت زن است زنی که در گرداب سودجویان و سرمایه داران گم می شد و با انقلاب اسلامی و پیام امام خمینی (ره) شاهد هویت زن مسلمان در قرن معاصر بودیم که امروز زنان به این مساله و دوباره یافتن نقش های خود می بالند.
وی خاطرنشان کرد: در سازمان بسیج جامعه زنان تعریف نقش های مختلف زنان برنامه ریزی شده است، البته اسلام نقش اجتماعی زنان را بی بدیل می داند و حضرت زهرا (س) الگوی تمام برای زنان در طول تاریخ و در همه فرهنگ ها هستند و ما تابع این الگو هستیم.
وی تصریح کرد: البته امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان جای خود را باز کرده و به عنوان الگوی تمام نمای عزت اسلام مطرح است.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابله با گروه های روشنگری را داریم و هزارا ن نفر در این خصوص آموزش دیده اند.
وی افزود: روح این گفتمان احیای هویت اسلام و بازگشت به فطرت است که به دل همه مردم نشسته و شاهد حرکت های بیداری اسلامی و سایر نقاط جهان هستیم که روز به روز در حال گسترش است.
اصلانی تاکید کرد: بسیج جامعه زنان زمینه هایی را فراهم کرده که اکنون بیش از 9 میلیون نفر از زنان عضو بسیج هستند و به ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در کشور کمک می کنند.
وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان نقش پررنگی را برای زنان فراهم کرده است اضافه کرد: همچنین 110 هزار حلقه تربیتی در کشور نحوه تربیت کودک را آموزش می بینند و هزاران گروه جهادی در زمینه بهداشت خانواده و کمک تحصیلی در مناطق محروم یاریگر هستند.
اصلانی ادامه داد: وجود 17 هزار پایگاه مقاومت زنان در کشور و پیش بینی سه هزار مهد قرآنی از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه زنان کشور است.
فرشته روح افزا معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این میزگرد گفت: یک بانوی بسیجی بر مبنای اعتقادش برای رضای خدا کار می کند و پشتیبان ولایت است به خاطر وظیفه دینی اش تلاش می کند امروز باید دختران جوان را به این سمت و سو سوق دهیم.
وی اظهار داشت: وجه تمایز بسیج در وظایفی که انجام می دهد این است که بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی حرکت می کند.
روح افزا ادامه داد: مبنای همه فعالیت های آموزشی، کلاس های مهارت افزایی، صنایع دستی دینی و الهی است و در بخش هویت یابی در حوزه زنان و خانواده نیز برنامه ریزی و رسالت اصلی بسیج بر مبنای دین مبین اسلام است.
وی با بیان اینکه بانوان عضو بسیج دیدگاههای اسلامی دارند، تاکید کرد: هفت هزار زن شهیده بسیجی داریم که نشان می دهد سازمان بسیج جامعه زنان کشور توانسته پیشرو باشد و نه تنها شهیدپرور و رزمنده پرور است بلکه خودش هم شهید می شود.
روح افزا خاطرنشان کرد: در صورتی که فرهنگ بسیجی در جامعه گسترش داده شود و تعداد اعضای آن را نیز افزایش دهیم، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
میزگرد خبری با موضوع نقش و جایگاه ارزشمند بسیج برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه زن و خانواده با توجه به نقش فعال بسیج جامعه زنان در فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش های اسلامی و ایرانی در حوزه زن و خانواده امروز شنبه در محل پاتوق خبر برگزار شد.

انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری