Skip to Content

خشونت به سبک غربی

ضرب و شتم وحشیانه کودک ۲ ساله برای تصاحب غذایش/عکس


به گزارش پلیس آرژانتین در شهرستان پارانا پرستار بی رحم به اتهام کودک آزاری و ضرب و شتم کودک دو ساله دستگیر شد.

یزدبانو، " اوا منتاراس " ۲۵ ساله پرستار بی رحم در حمله های جنون آمیز خود پسر بچه دو ساله را وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار میداد.



بنا بر این گزارش کودک دو ساله توسط پرستار بی رحم در حالی مورد ضرب وشتم قرار میگرفت که گریه های بی امان کودک  به دلیل گرسنگی  موجب خشمگین شدن پرستار می شد.


به گفته پلیس  این پرستار در حال حاضر با حمله جنایی و اتهامات سوء استفاده از کودکان دریکی از زندانهای پارانا در شرق آرژانتین منتقل شده است.

موقعیت شغلی "کریستینا سویل " مادر کودک دو ساله به وی اجازه گذراندن تمام وقت خود به فرزندش را نمی داد و به ناچار مجبور به استخدام یک پرستار برای سپردن فرزندش به وی تا مادامی که کریستینا در منزل نبود شد.



از انجایی که وی به محض ورودش به منزل با یک کودک گرسنه مواجه می شد،موجب نگرانی وی شد و هر بار که علت گرسنگی شدید فرزندش را از "اوا "جویا میشد وی با گفتن جملاتی نظیر "گرسنگی کودک به دلیل رشد کودک طبیعی است" تلاش میکرد تا کریستینا را متقاعد سازد. اما افزایش آثار کبودی بر روی بدن کودک منجر به نگرانی وی بیش از پیش شد .

"اوا" دلیل آثار کبودی را افتادن از روی تاب و سر سره نصب شده در منزل مسکونیشان در شهرستان پارانا در شمال شرق آرژانتین در جواب سوال های مادر عنوان کرده بود.


رفتار وحشیانه "اوا" زمانی فاش شد که کریستینا با نصب دوربین در یکی از اتاق ها و اتصال آن به صورت آنلاین و لحظه ای با گوشی هوشمند خود پرده از جنایت بی رحمانه این پرستار در رفتار با کودکش شد.

به گفته کریستینا این پرستار تمام غذای کودک را در مقابل وی با بی اعتنایی به گریه و بی تابی پسر بچه می خورد.

پس از ارایه این فیلم منتشر شده به دفتر پلیس موجب آماده سازی حکم قضایی و در نهایت دستگیری وی شد.

پس از دستگیری "اوا" همسایگان در اظهارات خود به پلیس از شنیدن صدای کودک را همیشه میشنیدند و وقتی از این پرستار علت را میپرسیدند وی با دلایل مختلف آنان را قانع می کرد.

به زودی این پرستارپس از پایان تحقیقات پلیس محاکمه خواهد شد.

 

منبع: «خبرگزاری دانشجو»




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری