Skip to Content

پیام تبریک شورای شهر یزد در روز میلاد

عدالت، پاره‌ای از تن تو و جهان لحظه شمار گل آرایی فرزند توست


اعضای شورای اسلامی شهر یزد با صدور پام تبریکی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع)آورده اند:عدالت، پاره‌ای از تن توست ـ ای امام عسکری ـ و جهان لحظه شمار گل آرایی فرزند تو و اینک بر تو و بر آن خورشید، بر تو و بر آن گل غایب، بر تو و بر نایب بر حق آن غایب، سلامی بی کرانه نثار باد!

به گزارش خبرنگار یزدبانو، اعضای شورای اسلامی شهر یزد صبح امروز با صدور پیام تبریکی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) این روز را به شهروندان یزدی تبریک گفتند.

متن پیام که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت به شرح زیر است:

باسمه تعالي

 

فرارسيدن سالروز ميلاد سراسر باسعادت يازدهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام حسن عسكري (ع) را به ساحت مقدس حضرت وليعصر (عج) ، مقام معظم رهبري (معظم له) و همه شيعيان جهان و اهل بيت عصمت و طهارت تبريك و تهنيت عرض مي نمائيم.

اماما! خورشید عدالت را تو پروریده ای. مژده دیرپایی صالحان تویی. شکوه عارفانه ایمان تویی. این تویی که در یک پگاه آفتابین، بر بلندای زمانه می‌ایستی و به هیئتِ آن منجی  می نگری که دست مهربانش همه شمشیرهای ستم را می شکند و آفتاب وجودش، یخ تاریخ را آب می کند.

هر رنگ تیره و تار را از چهره جهان می زداید و بر گیسوان زمین گل برکت و عدالت و ایمان می زند. سلام بر تو و بر فرزندت حضرت موعود. هم او که می آید تا خدا را تفسیر، عشق را تکثیر، و محبت را تقسیم کند. می آید تا به دادخواهی ستمدیدگان، بیرق عدالت را بر دوش گیرد.

خورشید یازدهم! ما هرروز با سبدی دعا به استقبال فرزندت می رویم و در آینه قنوت قلبمان زیارتش می کنیم و بر ضریح چشمانش دخیل می بندیم تا شاهد رویش سبز لحظه ظهورش باشیم.

آری، عدالت، پاره‌ای از تن توست ـ ای امام عسکری ـ و جهان لحظه شمار گل آرایی فرزند تو. اینک بر تو و بر آن خورشید، بر تو و بر آن گل غایب، بر تو و بر نایب بر حق آن غایب، سلامی بی کرانه نثار باد!

 

شوراي اسلامي شهر يزد 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری